[wpsm_column size=”one-half”][wpsm_pros title=”PROS:”]
- Incredibil de bine preț
- Cizma imensă
- Motor diesel frugal
[/wpsm_pros][/wpsm_column][wpsm_column size=”one-half” position=”last”][wpsm_cons title=”CONS:”]
- Materiale plastice interioare urâte
- Zgomotos la viteză
- Modelele de intrare sunt foarte de bază
[/wpsm_cons][/wpsm_column]
[wpsm_toplist]
Euro NCAP i-a acordat Logan MCV un rating de siguranță de trei stele în 2014. Acesta nu va oferi la fel de multă protecție în caz de accident precum unele mașini mai moderne, dar toate MCV-urile vin cu o selecție de sisteme electronice care vă ajută să păstrați controlul pe teren alunecos. conditii.
Acestea fiind spuse, Logan MCV este atât de ieftin încât poți ierta cu ușurință faptul că nu este deloc bine construit și nu este deosebit de relaxant de condus. Este una dintre puținele mașini încăpătoare pe care le puteți cumpăra pentru bani și merită luată în considerare dacă preferați caracterul practic decât un aspect premium.
Dacia Logan MCV este o mașină bună?
Dacia Logan MCV este o mașină break ieftină, care are un portbagaj uriaș și poate fi cumpărată cu un motor diesel impresionant de frugal . Nu este cea mai confortabilă mașină de familie disponibilă la vânzare, dar este greu de contrazis cu prețul avantajos și cu interiorul practic.
Nu este o mașină deosebit de interesantă de privit, în interior sau în exterior. Fâșii de plastic fragile negre și gri sufocă cabina Loganului și, deși este la fel de plictisitor de privit ca o carte cu imagini în braille, materialele sale dure au impresia că vor rezista chiar și la cel mai dur tratament din partea copiilor.
Veți fi mai bine să evitați modelele Access entry-level – nici măcar nu vin cu un stereo. Modelele Ambiance de gamă medie au mai multe conforturi, dar versiunile Laureate de top sunt cele mai potrivite. Acestea au câteva ornamente mai moi în cabină, vin cu un sistem de infotainment cu ecran tactil de șapte inchi mult mai actualizat, cu navigație prin satelit și recunoaștere vocală ca standard și au aer condiționat.
Să te simți confortabil este puțin dificil dacă nu ai o înălțime medie – doar versiunile de vârf vin cu scaune reglabile în înălțime și un volan reglabil. Nu puteți obține Logan MCV cu suport lombar pentru a reduce durerile de spate în timpul călătoriilor lungi, dar există o mulțime de spațiu pentru cap în față și spațiul în spate este, de asemenea, destul de generos. Trei adulți se vor potrivi și există o mulțime de spațiu pentru ca copiii să se simtă confortabil.
Portbagajul uriaș al Logan MCV este ceea ce îl diferențiază de alte mașini în gama sa de preț – nicio altă mașină care costă atât de puțin nu poate transporta atât de multe lucruri cât poate Logan MCV în spațiul său practic de încărcare pătrat. Este aproape la fel de spațioasă ca și Skoda Octavia încăpătoare, dar costă cu aproximativ 10.000 de lire sterline mai puțin.
Dacia poate transporta 573 de litri de bagaje cu scaunele din spate la locul lor – suficient spațiu pentru mai multe valize. Rabatați scaunele din spate într-o împărțire utilă în două sensuri (60:40) și crește până la 1.518 litri – suficient de mare pentru a transporta o bicicletă fără a-i scoate roțile.
Cumpărarea unui Dacia Logan MCV este ca și cum ai obține un dulap Ikea – este boxy, accesibil și extrem de practic, dar nu poți scăpa de sentimentul că probabil este ieftin dintr-un motiv…
Cât de practic este?
Dacia Logan MCV își îngrijește foarte bine șoferul și pasagerii, dar cel mai impresionant este portbagajul imens. Totuși, pentru a fi cât mai confortabil posibil, evită modelele de bază mai puțin bine echipate
Știu că aceste Dacii nu sunt de cea mai bună calitate, dar serios, cum fac pentru bani? Cum poate costa atât de puțin o mașină atât de mare?
S-ar putea să te străduiești să te simți confortabil în modelele de bază dacă ești foarte mic sau înalt. Doar versiunile Laureate cu specificații înalte sunt dotate standard cu un scaun șofer reglabil pe înălțime (este o opțiune de 50 GBP pentru mașinile Ambiance) și niciun model nu vine cu suport lombar. Un volan reglabil pe înălțime este rezervat și mașinilor de top. Din fericire, există mult spațiu pentru cap în față, iar pedalele se aliniază frumos cu scaunul și volanul, astfel încât să nu vă simțiți răsuciți în călătoriile lungi.
Există o cantitate impresionantă de spațiu pe scaunele din spate și pentru o mașină mică. Există suficient spațiu pentru ca pasagerii cu înălțimea de peste 6 picioare să stea destul de confortabil, deși genunchii lor pot atinge scaunele din față.
Lucrurile devin destul de confortabile dacă doriți să cărați trei adulți la față – scaunul central este atât mai subțire, cât și mai dur decât cei doi exteriori – dar copiii nu vor avea probleme să se simtă confortabil.
Montarea unui scaun pentru copii în spate este destul de ușoară. Ușile din spate se deschid destul de larg, iar forma căsuță a lui Logan înseamnă că nu va trebui să vă aplecați prea mult pentru a localiza punctele de ancorare Isofix ascunse.
Logan MCV este una dintre cele mai mari mașini ieftine pe care le puteți cumpăra, dar nu este chiar plină de găuri de depozitare la îndemână. Coșurile de gunoi sunt destul de lungi, dar sunt destul de subțiri, așa că se vor lupta să țină sticle mari. Torpedoul este, de asemenea, puțin strâns, iar suporturile pentru pahare din consola centrală sunt mici și îngrijorător de superficiale – luați un colț strâns rapid și s-ar putea să vă vărsați cafea fierbinte pe tot piciorul, deși cel puțin asta va însufleți condusul destul de monoton. experienţă.
În fața manetei de viteză există o tavă suficient de mare pentru majoritatea smartphone-urilor moderne, dar pentru a o încărca va trebui să treceți un cablu până la priza de 12 V din spatele frânei de mână – nu tocmai ideal.
Pasagerii din spate vor trebui să împartă o tavă mare rotundă de depozitare între ei. S-ar putea să arate ca un suport pentru pahare, dar este prea mare pentru a ține cupe mici în mod deosebit de sigur.
Atuul lui Logan MCV este portbagajul său uriaș. Pentru bani, nimic nu poate atinge această proprietate comod pentru capacitatea de încărcare. Cu cinci locuri și raftul pentru pachete la loc, vei putea transporta 573 de litri de bagaje. Aceasta este mai mult decât spațioasa Skoda Fabia Estate, de 530 de litri.
Deschiderea pătrată a portbagajului Logan MCV și buza aproape complet plată a portbagajului fac să încărcați ușor un cărucior și câteva genți moi mari – chiar și un set de crose de golf se potrivește cu ușurință. Puteți rabata scaunele din spate într-o împărțire în două direcții (60:40) la modelele Ambiance și Laureate pentru a deschide un spațiu de încărcare uriaș de 1.518 litri – util dacă trebuie să transportați articole lungi și un pasager din spate în același timp.
Cu scaunele pliate, portbagajul este suficient de mare pentru a transporta o bicicletă fără a-i scoate roțile, iar podeaua aproape plată face destul de ușor să glisezi cutii mari chiar în spatele scaunelor din față.
Dacă evitați roata de rezervă opțională de 100 GBP, există și o cantitate mică de spațiu de depozitare sub podea – perfect pentru a ascunde câteva obiecte de valoare. Singura plângere pe care o puteți adresa la portbagajul Daciei este că singura modalitate de a o deschide este cu cheia în broasca de modă veche – cu greu un dealbreaker. Mai simplu spus, Logan MCV este una dintre cele mai practice mașini pe care le poți cumpăra pentru bani.
Puteți obține Logan MCV cu trei motoare pe benzină și una diesel. Toate modelele vin cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte – nu puteți obține o cutie automată.
Alegeți un model pe benzină de 0,9 litri dacă petreceți cea mai mare parte a timpului condus prin oraș. S-ar putea să fie cel mai mic motor oferit, dar, datorită turbocompresorului, se simte destul de zguduit și va reveni în jur de 45 mpg. Este puțin zgomotos când accelerezi puternic, dar se simte mai lin și mai puțin suprasolicitat decât modelul de 1,0 litri sau versiunea veche de 1,2 litri. Din păcate, motorul de 0,9 litri nu este disponibil pe modelele Access entry-level.
Petreci mai mult timp pe autostradă? Alege motorina de 1,5 litri. Este mai zgomotos în oraș decât benzina, dar se va întoarce în jur de 65 mpg când mergi în croazieră. Este la fel de puternic ca și cel mai viguros Logan pe benzină, așa că nu se simte prea lent.
Diesel-ul este și motorul potrivit dacă vrei să purtați în mod regulat patru prieteni sau să umpleți portbagajul uriaș al Daciei cu bagaje grele. Spre deosebire de benzină, nu se va lupta să urce dealuri abrupte dacă aveți o gamă completă de pasageri la bord.
Caroseria boxă a lui Logan nu numai că îl face extrem de practic, dar oferă și o vizibilitate excelentă. Stâlpii dintre parbriz și ușile din față produc un ușor punct mort la intersecții, dar există atât de multă sticlă în spatele capului, încât este ușor să verificați dacă există trafic de depășire pe o autostradă sau să faceți marșarier în locuri de parcare înguste.
Dacia oferă o cameră de marșarier ca un plus opțional de 200 de lire sterline pentru modelele Laureate de top, pentru un plus de liniște.
Loganul face tot posibilul să fie confortabil, dar se va împiedica ușor peste denivelări și drumuri zbuciumate, în timp ce gropile mari trimit lovituri neplăcute prin cabină. Nu este prea incomod, dar corpul său se sprijină în colțuri strâmte, ceea ce îi poate face pe pasagerii tăi să se simtă ușor rău de mașină în călătoriile lungi.
Toate Logan MCV-uri sunt echipate cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte care este concepută pentru a menține turația motorului scăzut pe autostradă, mai degrabă decât pentru a permite accelerarea rapidă în oraș. Din păcate, mult zgomotul vântului și al cauciucurilor face Logan-ul departe de a se relaxa în călătoriile lungi.
Euro NCAP a acordat Logan MCV un rating de siguranță de trei stele în 2014. S-ar putea să nu fie cea mai sigură mașină de vânzare, dar toate modelele vin cu control al stabilității, care este conceput pentru a vă împiedica să pierdeți controlul pe suprafețe alunecoase. Mașinile cu specificații superioare au, de asemenea, cruise control și un limitator de viteză ca standard.