Mașini

Ford Kuga Recenzie și preț

Ford Kuga este o mașină bună?

Ford Kuga este un SUV de familie cu o trăsătură pe care o deține peste majoritatea celorlalte mașini de acest tip: manevrabilitate distractivă. Este aproape la fel de clar de condus ca un Ford Focus , dar cu caracterul practic și aspectul unui SUV. Asta numim noi să-ți iei prăjitura și să-l mănânci. Este un rival pentru SUV-uri precum Nissan Qashqai , Peugeot 3008 și Seat Ateca , dar niciunul dintre acestea nu poate oferi distracția absolută pe care o poate face Kuga. 

Considerăm că Kuga arată puțin ca un Focus care s-a lăsat să meargă (prea mult din acel tort). Ultimul Kuga este mai inteligent decât precedentele, cu o grilă mare, faruri străpunzătoare și curbe peste tot. Modelele cu specificații mai înalte pe roți mai mari arată mai impunătoare, dar și modelele mai mici își poartă bine aliajele mai mici.

Interiorul lui Kuga este la fel de curbat, cu un ecran tactil central plasat vizibil pe bord. Ecranul de 8,0 inchi este ușor de utilizat și vine cu conectivitate pentru smartphone, iar comenzile aerului condiționat sunt butoane fizice, ceea ce este bine.

Noul Kuga este mai mare decât versiunea anterioară, ceea ce înseamnă că este competitiv pentru spațiul interior. Adulții vor trebui să se strecoare pentru a se potrivi pe bancheta din spate, dar există suficient spațiu pentru picioare și spațiu pentru cap acolo. Banca din spate a lui Kuga alunecă, de asemenea, pentru a schimba spațiul pentru picioare și spațiul portbagajului și puteți chiar să aveți scaunele exterioare încălzite.

 Printre SUV-urile de familie, Ford Kuga anterior a fost o mașină arătătoare. Acum, totuși, este și mai distinctiv de privit, iar alegerile sale de motor sunt la zi 

Portbagajul lui Kuga ar putea fi, totuși, mai bun, deoarece este puțin mai mic decât principalele sale alternative, chiar și cu bancheta din spate glisantă. Totuși, este suficient de mare pentru niște valize și alte chestii de sărbători sau pentru un mare magazin săptămânal.

Cu benzină, hibrid plug-in și hibrid, există o mulțime de opțiuni în gama de motoare. Există o formulă decentă de a alege care este potrivită pentru tine: dacă ai o călătorie scurtă, ia în considerare hibridul plug-in pentru a beneficia de autonomie electrică. Consultați recenzia noastră separată Ford Kuga Plug-in Hybrid . Dacă nu sunteți navetiști și utilizați mașina pentru diferite călătorii, benzina hibridă ar trebui să ofere cel mai bun echilibru între economie și finețe, în timp ce modelul numai pe benzină este potrivit pentru o combinație de condus. Practic, orice Kuga pe care îl alegeți nu va costa prea mult pentru a rula.

Indiferent de Kuga pe care o alegeți, vă veți bucura de experiența de conducere. Direcția ascuțită, aderența bogată și performanța decentă înseamnă că este plăcut să conduci pe drumurile de țară. Vizibilitatea bună și un cerc de întoarcere decent fac ca munca să fie simplă și în oraș, în timp ce se va dovedi confortabil și liniștit pe autostradă.

Ford Kuga este o îmbunătățire semnificativă față de modelele anterioare și factorul raport calitate-preț există atâta timp cât rămâneți la mijlocul gamei de echipare. Este confortabil, practic și plin de truse – este doar păcat că cizma nu este atât de mare pe cât ne-am dori.

Aruncați o privire la câteva oferte grozave la Ford Kuga la carwow sau dacă sunteți interesat să cumpărați un Ford Kuga second hand, accesați pagina noastră de mașini second hand .

După cum v-ați aștepta de la Ford, prețurile lui Kuga sunt puternic comparate cu celelalte nume mari din această clasă, cum ar fi Nissan Qashqai și Volkswagen Tiguan . Comparați Fordul cu cele mai premium, care are măsura în ceea ce privește calitatea și conducerea, iar Kuga este una dintre mașinile cu cea mai bună valoare din acest sector. Există o creștere a prețului de aproximativ 2000 de lire sterline între nivelurile de echipare, deși ST-Line și ST-Line X Edition au prețuri apropiate.

Sunt multe de plăcut să fii pe scaunul șoferului al Kuga, deoarece este foarte confortabil și are poziția ridicată pe care atât de mulți oameni o doresc de la un SUV. Înseamnă că aveți o vedere bună în față, astfel încât să puteți judeca unde se termină capota atunci când parcați și este, de asemenea, ușor de văzut pe geamurile laterale pe măsură ce vă apropiați de intersecții. Cu toate acestea, inversarea în spații este mai dificilă de stâlpii groși din spate, deși Ford oferă senzori de parcare față și spate cu fiecare model Kuga.

Cutia de viteze manuală a Kuga de 1,5 litri cu motor Ecoboost are o acțiune ușoară și se simte bine la utilizare. Luați modelul hibrid și are un controler rotativ pentru a selecta treptele, care este extraordinar de simplu. Ceea ce nu este atât de impresionant este senzația de frânare ușor strânsă la frânele Kuga la viteze mici, așa că este nevoie de grijă să nu zguduiți mașina când vă opriți.

Pentru a compensa acest lucru este plimbarea flexibilă a lui Kuga, care elimină marginea chiar și a celor mai ascuțite gropi. De asemenea, ajută în oraș și parbrizul Quickclear al lui Kuga, care dezaburiză geamul în timp dublu rapid în diminețile geroase. De asemenea, aveți la dispoziție asistență înainte de coliziune și frânare de urgență autonomă pentru a vă avertiza cu privire la posibilele pericole din față și pentru a le face față, precum și avertismente de asistență în bandă și avertismente de părăsire a benzii de circulație pentru fiecare model.

Pe autostrada

Dacă credeți că motorul mai mic de 1,5 litri al lui Kuga se va simți dezamăgitor pe drumurile mai rapide, gândiți-vă din nou. Este un performer dornic care trage puternic de la turații mici, iar cutia de viteze manuală este foarte bună de utilizat. Motorul este, de asemenea, oprit pe autostradă, iar în fiecare Kuga ai un control al vitezei de croazieră cu limitator de viteză pentru a face viața mai relaxantă.

Hibridul Kuga, cu motorul său de 2,5 litri, este mai rapid la bord și face mai bine față înclinațiilor abrupte de pe autostradă. Cu toate acestea, trebuie să vă obișnuiți cu cutia de viteze automată, ceea ce face ca motorul să se rotească destul de greu atunci când accelerați. Totuși, vântul și zgomotul de pe drum sunt tăcute în toate Kuga.

Pe un drum întortocheat

Ford a simplificat gama de motoare Kuga la doar două opțiuni, plus versiunea hibrid plug-in revizuită în altă parte. Gama începe cu motorul turbo pe benzină Ecoboost de 1,5 litri, care are 150 CP și cutie manuală cu șase trepte. Nici măcar nu există opțiunea de a adăuga o transmisie automată la acest model, ceea ce pare păcat, așa că va trebui să alegeți pentru asta hibridul Kuga de 2,5 litri. Utilizează o cutie de viteze CVT, care este un tip de mașină care variază continuu angrenajul pentru a obține cel mai bun amestec de performanță și economie. Aceasta este teoria, deși realitatea este că poate face motorul să pară destul de zgomotos și încordat în cazul unei accelerații puternice.

Totuși, mergi pe un drum de țară și nu vei observa acest lucru, deoarece Kuga se descurcă și circulă cu strălucirea obișnuită a lui Ford . Pe lângă majoritatea mașinilor din această clasă, Kuga se simte cu adevărat agil și agil, dar direcția are o senzație puțin neobișnuită, deoarece vrea să revină în centru mai mult decât în ​​alte SUV-uri . Ca și în oraș, se absoarbe denivelări și ondulații ca un campion.

Kuga este unul dintre cele mai bune SUV de această dimensiune pentru spațiul pentru pasageri în față și în spate, dar s-ar putea să-ți dorești ca portbagajul să fie puțin mai mare.

Instalați-vă pe scaunul șoferului Ford Kuga și veți descoperi că are multe reglaje în poziție și volan. Șoferii mai înalți ar putea dori ca scaunul să scadă puțin mai jos, dar cei mai mulți se vor bucura de vederea înălțată care este, până la urmă, ceea ce îți dorești un SUV. Scaunul în sine oferă mult suport pentru spate și picioare, iar volanul poate fi modificat pentru cât de aproape se apropie de tine și unghiul său. Toate acestea se combină pentru a face din Kuga o mașină foarte confortabilă, iar șoferul se așează la volan și la pedale, spre deosebire de alte SUV-uri unde te poți simți puțin deplasat.

Găsirea de locuri pentru a păstra sticlele, ochelarii de soare și alte șocuri nu este o problemă în Ford. Buzunarele mari ale ușii vor ține cu ușurință o sticlă mare de băuturi și există două suporturi pentru pahare în consolă, în spatele manetei de viteză. O tavă în fața schimbătorului de viteze este ideală pentru a-ți ține telefonul, iar toate Kuga vin cu încărcare wireless. Există o altă tavă în spatele manetei de viteză, deși este puțin mică. În spatele acestuia se află un cubby cu capac, în timp ce torpedoul este doar medie pentru această dimensiune a mașinii. De asemenea, obțineți un suport adecvat pentru ochelari de soare în căptușeala acoperișului.

Spatiu pe banchetele din spate

Ușile din spate ale lui Kuga se deschid larg, ceea ce facilitează accesul și încărcarea copiilor mai mici în scaunele lor. Există, de asemenea, mult spațiu pentru un scaun pentru copii orientat spre spate, în timp ce suporturile ISOFIX de pe cele două scaune din spate exterioare sunt ușor de localizat și utilizat, așa că nu te mai încurcă în încercarea de a pune o clemă în loc.

Adulții care stau pe locurile din spate vor găsi mult spațiu pentru genunchi, umeri și cap, chiar dacă bifați căsuța pentru trapa panoramică opțională. Acel acoperiș face ca cabina din spate să se simtă mult mai aerisită, deoarece în caz contrar poate fi puțin murdar acolo.

Trei adulți vor încăpea în spatele lui Kuga, dar cine trage paiul scurt pentru a se așeza în mijloc va avea experiența neplăcută a clemei centurii de siguranță înfipt în coapsă. Chiar și așa, există încă spațiu decent pe scaunul central și chiar și mica cocoașă din mijlocul podelei nu fură niciun spațiu pentru picioare.

Scaunele din spate ale lui Kuga alunecă înainte și înapoi, astfel încât să puteți varia spațiul pentru pasageri și încărcare. În ceea ce privește depozitarea în compartimentul din spate, există coșuri mici, dar utile, buzunare în spatele scaunelor din față și o cotieră rabatabilă cu câteva suporturi pentru pahare. De asemenea, aveți un cârlig pentru haine pe stâlpul ușii, în timp ce linia ferestrei este destul de joasă pentru ca copiii mai mici să vadă afară fără a-și întinde gâtul.

Spațiu de pornire

Poate că nu este cel mai mare portbagaj pentru această clasă de mașini, dar Kuga este unul dintre cele mai inteligente. Cu scaunele din spate în poziția lor normală, aveți 475 de litri de spațiu de încărcare, ceea ce este mai puțin decât o Skoda Kodiaq , dar totuși suficient pentru majoritatea nevoilor. De asemenea, are o podea care se așează la nivelul pragului de încărcare, astfel încât este ușor să glisați obiectele grele înăuntru și afară.

Patru puncte de fixare vă permit să asigurați încărcăturile în portbagaj, în timp ce o priză de 12 volți înseamnă că puteți pune în funcțiune un frigider pentru a vă păstra la rece gustările și băuturile de sărbători. Există, de asemenea, mânere de la distanță fixate în pereții laterali ai portbagajului pentru a elibera scaunele din spate atunci când doriți să eliberați mai mult spațiu. Cu toate scaunele din spate coborâte, aveți o capacitate de încărcare de până la 1603 litri. Podeaua nu este complet plată, dar nu este o problemă majoră să încapă în încărcături mai lungi și mai voluminoase.

Portbagajul lui Kuga ar putea fi, totuși, mai bun, deoarece este puțin mai mic decât principalele sale alternative, chiar și cu bancheta din spate glisantă. Totuși, este suficient de mare pentru niște valize și alte chestii de sărbători sau pentru un mare magazin săptămânal.

Cu benzină, hibrid plug-in și hibrid, există o mulțime de opțiuni în gama de motoare. Există o formulă decentă de a alege care este potrivită pentru tine: dacă ai o călătorie scurtă, ia în considerare hibridul plug-in pentru a beneficia de autonomie electrică. Consultați recenzia noastră separată Ford Kuga Plug-in Hybrid . Dacă nu sunteți navetiști și utilizați mașina pentru diferite călătorii, benzina hibridă ar trebui să ofere cel mai bun echilibru între economie și finețe, în timp ce modelul numai pe benzină este potrivit pentru o combinație de condus. Practic, orice Kuga pe care îl alegeți nu va costa prea mult pentru a rula.

Indiferent de Kuga pe care o alegeți, vă veți bucura de experiența de conducere. Direcția ascuțită, aderența bogată și performanța decentă înseamnă că este plăcut să conduci pe drumurile de țară. Vizibilitatea bună și un cerc de întoarcere decent fac ca munca să fie simplă și în oraș, în timp ce se va dovedi confortabil și liniștit pe autostradă.

Ford Kuga este o îmbunătățire semnificativă față de modelele anterioare și factorul raport calitate-preț există atâta timp cât rămâneți la mijlocul gamei de echipare. Este confortabil, practic și plin de truse – este doar păcat că cizma nu este atât de mare pe cât ne-am dori.

Pe autostrada

Dacă credeți că motorul mai mic de 1,5 litri al lui Kuga se va simți dezamăgitor pe drumurile mai rapide, gândiți-vă din nou. Este un performer dornic care trage puternic de la turații mici, iar cutia de viteze manuală este foarte bună de utilizat. Motorul este, de asemenea, oprit pe autostradă, iar în fiecare Kuga ai un control al vitezei de croazieră cu limitator de viteză pentru a face viața mai relaxantă.

Hibridul Kuga, cu motorul său de 2,5 litri, este mai rapid la bord și face mai bine față înclinațiilor abrupte de pe autostradă. Cu toate acestea, trebuie să vă obișnuiți cu cutia de viteze automată, ceea ce face ca motorul să se rotească destul de greu atunci când accelerați. Totuși, vântul și zgomotul de pe drum sunt tăcute în toate Kuga.

Pe un drum întortocheat

Ford a simplificat gama de motoare Kuga la doar două opțiuni, plus versiunea hibrid plug-in revizuită în altă parte. Gama începe cu motorul turbo pe benzină Ecoboost de 1,5 litri, care are 150 CP și cutie manuală cu șase trepte. Nici măcar nu există opțiunea de a adăuga o transmisie automată la acest model, ceea ce pare păcat, așa că va trebui să alegeți pentru asta hibridul Kuga de 2,5 litri. Utilizează o cutie de viteze CVT, care este un tip de mașină care variază continuu angrenajul pentru a obține cel mai bun amestec de performanță și economie. Aceasta este teoria, deși realitatea este că poate face motorul să pară destul de zgomotos și încordat în cazul unei accelerații puternice.

Totuși, mergi pe un drum de țară și nu vei observa acest lucru, deoarece Kuga se descurcă și circulă cu strălucirea obișnuită a lui Ford . Pe lângă majoritatea mașinilor din această clasă, Kuga se simte cu adevărat agil și agil, dar direcția are o senzație puțin neobișnuită, deoarece vrea să revină în centru mai mult decât în ​​alte SUV-uri . Ca și în oraș, se absoarbe denivelări și ondulații ca un campion.

Instalați-vă pe scaunul șoferului Ford Kuga și veți descoperi că are multe reglaje în poziție și volan. Șoferii mai înalți ar putea dori ca scaunul să scadă puțin mai jos, dar cei mai mulți se vor bucura de vederea înălțată care este, până la urmă, ceea ce îți dorești un SUV. Scaunul în sine oferă mult suport pentru spate și picioare, iar volanul poate fi modificat pentru cât de aproape se apropie de tine și unghiul său. Toate acestea se combină pentru a face din Kuga o mașină foarte confortabilă, iar șoferul se așează la volan și la pedale, spre deosebire de alte SUV-uri unde te poți simți puțin deplasat.

Găsirea de locuri pentru a păstra sticlele, ochelarii de soare și alte șocuri nu este o problemă în Ford. Buzunarele mari ale ușii vor ține cu ușurință o sticlă mare de băuturi și există două suporturi pentru pahare în consolă, în spatele manetei de viteză. O tavă în fața schimbătorului de viteze este ideală pentru a-ți ține telefonul, iar toate Kuga vin cu încărcare wireless. Există o altă tavă în spatele manetei de viteză, deși este puțin mică. În spatele acestuia se află un cubby cu capac, în timp ce torpedoul este doar medie pentru această dimensiune a mașinii. De asemenea, obțineți un suport adecvat pentru ochelari de soare în căptușeala acoperișului.

Spatiu pe banchetele din spate

Ușile din spate ale lui Kuga se deschid larg, ceea ce facilitează accesul și încărcarea copiilor mai mici în scaunele lor. Există, de asemenea, mult spațiu pentru un scaun pentru copii orientat spre spate, în timp ce suporturile ISOFIX de pe cele două scaune din spate exterioare sunt ușor de localizat și utilizat, așa că nu te mai încurcă în încercarea de a pune o clemă în loc.

Adulții care stau pe locurile din spate vor găsi mult spațiu pentru genunchi, umeri și cap, chiar dacă bifați căsuța pentru trapa panoramică opțională. Acel acoperiș face ca cabina din spate să se simtă mult mai aerisită, deoarece în caz contrar poate fi puțin murdar acolo.

Trei adulți vor încăpea în spatele lui Kuga, dar cine trage paiul scurt pentru a se așeza în mijloc va avea experiența neplăcută a clemei centurii de siguranță înfipt în coapsă. Chiar și așa, există încă spațiu decent pe scaunul central și chiar și mica cocoașă din mijlocul podelei nu fură niciun spațiu pentru picioare.

Scaunele din spate ale lui Kuga alunecă înainte și înapoi, astfel încât să puteți varia spațiul pentru pasageri și încărcare. În ceea ce privește depozitarea în compartimentul din spate, există coșuri mici, dar utile, buzunare în spatele scaunelor din față și o cotieră rabatabilă cu câteva suporturi pentru pahare. De asemenea, aveți un cârlig pentru haine pe stâlpul ușii, în timp ce linia ferestrei este destul de joasă pentru ca copiii mai mici să vadă afară fără a-și întinde gâtul.

Spațiu de pornire

Poate că nu este cel mai mare portbagaj pentru această clasă de mașini, dar Kuga este unul dintre cele mai inteligente. Cu scaunele din spate în poziția lor normală, aveți 475 de litri de spațiu de încărcare, ceea ce este mai puțin decât o Skoda Kodiaq , dar totuși suficient pentru majoritatea nevoilor. De asemenea, are o podea care se așează la nivelul pragului de încărcare, astfel încât este ușor să glisați obiectele grele înăuntru și afară.

Patru puncte de fixare vă permit să asigurați încărcăturile în portbagaj, în timp ce o priză de 12 volți înseamnă că puteți pune în funcțiune un frigider pentru a vă păstra la rece gustările și băuturile de sărbători. Există, de asemenea, mânere de la distanță fixate în pereții laterali ai portbagajului pentru a elibera scaunele din spate atunci când doriți să eliberați mai mult spațiu. Cu toate scaunele din spate coborâte, aveți o capacitate de încărcare de până la 1603 litri. Podeaua nu este complet plată, dar nu este o problemă majoră să încapă în încărcături mai lungi și mai voluminoase.

Dacă alegeți un model Zetec pentru Kuga, vi se vor prezenta cadranele analogice de bază în podul principal al instrumentului. Nimic în neregulă cu claritatea lor și cu informațiile pe care le oferă, dar afișajul digital al bordului de 12-3 inchi din celelalte modele Kuga adaugă o notă de sofisticare techno cabinei mașinii. Linia digitală înseamnă, de asemenea, că puteți alege și alege informațiile afișate.

Îndreptați-vă ochii către consola centrală și unul dintre primele lucruri pe care le veți observa este că există butoane și cadrane adecvate pentru aer condiționat și ventilație. Slavă Domnului pentru asta, chiar dacă unele dintre butoane sunt puțin mici, deoarece face reglarea temperaturii și a vitezei ventilatorului în timp ce conduceți un doddle.

Deasupra acestuia, veți găsi sistemul de infotainment cu ecran tactil Ford Sync3 de 8,0 inchi. Este obișnuit la majoritatea modelelor Ford și este ușor de utilizat, dar nici nu este la fel de actualizat ca configurațiile găsite în altele din acest sector. Totuși, face tot ceea ce aveți nevoie și se conectează la smartphone-ul dvs. prin Apple CarPlay sau Android Auto, astfel încât să puteți accesa aplicațiile din mișcare. În toate, cu excepția modelului Zetec de bază, obțineți și un sistem de difuzoare Bang and Olufsen care oferă o calitate excelentă a sunetului.

 Singura mare dezamăgire în cabina lui Kuga este senzația unora dintre materialele plastice de jos în bord, scaune și consola centrală. Alături de un Audi Q5 sau Volvo XC60 , Fordul pare că a fost creat din materiale ieftine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *