Mașini

Kia Sportage 2023 Recenzie și preț

Kia Sportage 2023 Recenzie și preț

Kia Sportage este o mașină bună?

Kia Sportage este un pic ca un frigider Smeg, în felul în care este o parte esențială a unei case de familie, care a fost amenajată pentru a o face să pară mai la modă. S-ar putea să vă gândiți la Sportage dacă vă uitați și la SUV-uri de familie , cum ar fi Hyundai Tucson și Nissan Qashqai .

Cu siguranță nu este posibil să pierzi Sportage într-o parcare de supermarket. Luminile de rulare cu LED-uri în stil bumerang în față, iar grila mare cu „nas de tigru” îi conferă o prezență care este cu adevărat egalată doar de Hyundai Tucson. Spatele mașinii primește, de asemenea, niște lumini LED cu aspect funky, iar întreaga mașină este acoperită de cute și unghiuri îndrăznețe. Cu siguranță iese în evidență, dar vă vom lăsa să trageți propriile concluzii cu privire la stil.

Interiorul este puțin mai domol, dar nu într-un mod rău. Materialele din linia dvs. directă a ochilor sunt la atingere moale și există o mulțime de detalii metalice în jurul locului pentru a-l însufleți, deși nu este chiar atât de elegant ca cabina unui Peugeot 3008 . Dacă te uiți mai jos, vei găsi niște materiale plastice mai dure, dar acest lucru nu este neobișnuit pentru mașinile din această clasă și, în general, calitatea construcției este solidă.

Ascunse în panoul imens de pe bord veți găsi două ecrane de 12,3 inchi pentru infotainment și afișajul șoferului. Ambele sunt ușor de utilizat și personalizate după cum doriți, cu toate acestea, controlul climatizării poate fi dificil. Există butoane de comandă rapidă sensibile la atingere sub afișajul principal, dar acestea pot fi dificil de înțeles în mișcare.

Cel puțin spațiul este din belșug. În față, atât șoferul, cât și pasagerul vor avea mult spațiu. Nici pasagerii de pe locurile din spate nu ar trebui să aibă nicio plângere, deoarece există suficient spațiu pentru genunchi și cap. Montarea unui scaun pentru copii nu va ridica nicio provocare, deoarece ușile din spate se deschid frumos și larg și are spațiu impresionant în portbagaj, rămânând doar în urma lui Hyundai Tucson.

Pe drum, Sportage este ușor de condus. Vizibilitatea înainte este bună, iar direcția ușoară face ca manevrele la viteză redusă să fie ușor. Se simte în siguranță pe un drum întortocheat și nu se rostogolește prea mult în curbe, dar dacă este distractiv pe care îl cauți, vezi Ford Kuga . Este relaxant pe autostradă, deși suspensia este puțin pe partea fermă, făcându-l să se simtă puțin neliniștit din cauza denivelărilor.

Kia Sportage este disponibil cu o gamă de motoare, inclusiv opțiuni pe benzină, diesel, hibrid și plug-in hybrid . Modelele pe benzină și diesel pot fi asociate fie cu o cutie manuală cu șase trepte, fie cu o cutie automată cu șapte trepte, în timp ce hibrizii sunt doar automate. Dacă alegeți modelul hibrid standard, acesta are o mulțime de pumn pentru depășiri, iar motorul pe benzină pornește și se oprește fără probleme pe măsură ce trece la și de la puterea electrică. Între timp, hibridul plug-in mai scump poate gestiona o autonomie electrică impresionantă în lumea reală de aproximativ 40 de mile – ceea ce este fantastic dacă doriți să economisiți puțini bani la pompele de combustibil și la taxa pe mașina companiei.

Există o mulțime de kit de siguranță la bord, inclusiv frânare automată de urgență cu detectarea pietonilor. Există, de asemenea, ceva numit Blind Spot Collision Avoidance, care poate detecta dacă vă întoarceți pe calea unei mașini și vă poate direcționa automat pentru a încerca să evitați un incident. Toate acestea îl fac foarte sigur, totuși, uneori, sistemele pot fi puțin sensibile și pot fi conectate inutil prea ușor.

Cu toate acestea, lăsând la o parte, Kia Sportage ar fi un plus grozav pentru drumul de acces al oricărei familii datorită caracterului său practic, tehnologiei și stilului unic. Este doar păcat că călătoria este puțin mai fermă decât și-ar dori unii.

Dacă doriți să vedeți cât ați putea economisi la un Kia Sportage sau la alte modele Kia , verificați carwow pentru a vedea cât ați putea economisi. Consultați și pagina de mașini second hand , unde puteți găsi mașina potrivită pentru dvs. la mâna a doua.

Pentru cei care doresc să-și schimbe mașina complet, vă puteți vinde mașina și prin carwow. Încărcați câteva imagini, oferiți o scurtă descriere și dealerii vor licita pentru mașina dvs. Este atât de ușor – dealerul vă va trimite banii și vă va lua mașina. De asemenea, este complet gratuit.

După cum v-ați aștepta de la Kia, Sportage are un preț foarte bun. Este posibil ca marca coreeană să-și fi renunțat la imaginea de chilipir în ultimii ani, dar valoarea bună este încă o preocupare principală pentru cumpărătorii Kia. Este de fapt puțin mai ieftin decât echivalentul (și similar mecanic) Hyundai Tucson în formă de bază și, de asemenea, un pic mai accesibil decât Nissan Qashqai de bază. Are un preț bun și ca hibrid – subcotând fracțional Toyota RAV4 , care are aproximativ aceeași dimensiune în ansamblu.

Sportage devine foarte scump doar odată ce ești în modelele hibride de top sau hibrid plug-in , unde prețurile se întind la mai mult de 40.000 de lire sterline. Este mult pentru o Kia, chiar și în zilele noastre.

Dacă vă place să vă plimbați prin oraș, atunci hibridul Sportage este cea mai bună alegere. Va atinge viteze de până la 40 mph în modul electric, deși numai pentru explozii foarte scurte înainte ca motorul pe benzină să pornească din nou. Dacă aveți nevoie de o accelerație rapidă, atunci Sportage face o pauză mică, dar vizibilă, în timp ce funcționează dacă trebuie să introducă motorul pe benzină. Evident, asta nu este o problemă cu modelele obișnuite non-hibride pe benzină și diesel, dar acestea nu sunt la fel de rafinate în oraș.

Direcția lui Sportage este drăguță și ușoară, dar nu este cea mai confortabilă mașină de condus – abordează fără probleme scăderile de viteză, dar vei simți gropi mai mult decât ai face, de exemplu, un Volkswagen Tiguan . Cu toate acestea, are frâne progresive bune – nu întotdeauna este cazul hibrizilor. Tabloul de bord joasă și poziția înaltă de conducere vă oferă o vedere bună în exterior (deși geamul din spate este destul de mic), iar raza de întoarcere este medie pentru clasă – va face față destul de bine cu mini-sensurile giratorii.

Frânele au o senzație bună, dar scot un sunet ciudat de geamăt la viteze mici, în timp ce camera retrovizoare este prea ușor acoperită de murdăria de pe drum. Rețineți că acea cameră are o definiție foarte ridicată și există o configurație opțională a camerei 3D, la 360 de grade. Sportage poate, în mod inteligent, să arate priveliștea de la micile camere cu unghiul mort montate în oglinzile exterioare în afișaje pop-up din panoul de instrumente digital al șoferului. Modelele cu specificații înalte beneficiază chiar și de o telecomandă automată de parcare, care poate împinge Sportage dintr-un spațiu de parcare îngust, chiar înainte de a vă așeza în mașină.

Pe autostrada

Pune piciorul pe un drum de alunecare și Sportage hibrid va crește viteza destul de frumos, dar vei primi o explozie mare și puternică de drone cu motor – aproape inevitabil cu un aspect hibrid – atunci când o faci. Hibridul plug-in, cu motorul său electric mai mare, va accelera din nou și mai tare, dar dieselul vechi se simte puțin mai confortabil cu acest tip de condus.

Hibridul se liniștește frumos la viteza de croazieră, dar s-ar putea să descoperiți că este mai însetat pe o distanță lungă decât ați crede – ne-am străduit să-l facem să facă mai bine de 40 mpg. Dacă faci mile mari, poate iei motorina. Veți observa un pic de zgomot de vânt în jurul oglinzilor exterioare, dar vuietul anvelopelor este ținut la distanță.

Pe un drum întortocheat

Poate că are sport în nume, dar Sportage nu este foarte sportiv. Haide, este un SUV de familie , nu o mașină sport – la ce te așteptai? Acestea fiind spuse, are încă o aderență bună și suspensia aceea fermă înseamnă că nu se rostogolește prea mult în viraje. Totuși, nu există niciun sentiment de feedback prin volan, ceea ce nu încurajează conducerea plină de spirit.

Există un mod Sport, ceea ce înseamnă că mașina reacționează mai repede la împingerea pedalei de accelerație și adaugă mai multă greutate direcției, dar nu mai există senzație reală și întreaga configurație pare puțin nefirească. Sincer să fiu, la fel de bine îl lăsați în modul normal. Este cam la fel de bun, din punct de vedere dinamic, cât trebuie să fie o mașină ca aceasta, deși enervant, în timp ce Kia oferă Sportage cu suspensie adaptivă opțională în Europa, nici măcar nu se află pe lista de opțiuni în Marea Britanie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *