Mașini

Lexus NX Hybrid Recenzie și prețuri

Lexus NX Hybrid Recenzie și prețuri
Lexus NX este un SUV de familie hibrid elegant, practic, plin de tehnologie. Este confortabil și relaxant de condus, dar motorul pe benzină poate fi zgomotos la accelerare puternică

Este Lexus NX o mașină bună?

Dacă îți dorești un SUV de familie practic, cu un aspect impresionant și motoare hibride eficiente , Lexus NX ar trebui să fie cu siguranță pe lista ta scurtă.

Lexus este renumit pentru design-ul său uimitor, iar NX se potrivește cu siguranță acestei tendințe, cu grila frontală asemănătoare Predator și cu pliurile ascuțite origami care trec de-a lungul caroseriei. Cu siguranță iese în evidență față de alternativele germane mai subestimate precum Audi Q5. Bara luminoasă din spate care se întinde pe lățimea capătului din spate al mașinii amintește de o navă spațială SF.

Există și sportivitate în linia acoperișului înclinată, în stil coupe. În ciuda profilului său elegant, totuși, există încă un spațiu impresionant la cap în spate pentru trei pasageri. Există un spațiu decent pentru picioare și în al doilea rând, iar o mulțime de găuri pentru căsuțe facilitează stocarea tuturor șanselor și capetelor aleatorii. În comparație cu UX mai mic și RX mai mare , noul NX ar putea fi descris ca SUV-ul „Goldilocks” din gama Lexus – este exact.

Cu o capacitate de portbagaj similară cu BMW X3 și Audi Q5, NX este o mașină practică, confortabilă și bine făcută. Cu toate acestea, este disponibil doar cu o gamă de motoare hibride, așa că, dacă sunteți după o mașină de autostradă pe distanțe lungi, alimentată cu motorină , poate doriți să luați în considerare modele precum BMW X3 sau Audi Q5. Totuși, NX va fi mai eficient în oraș, deoarece poate funcționa pentru perioade scurte doar cu alimentarea bateriei.

Unitățile de putere hibride ale lui NX sunt destul de impresionante. Modelul plug-in-hybrid (PHEV) poate merge până la 47 de mile impresionante în modul EV – ceea ce îl face perfect pentru a vă plimba prin oraș și pentru naveta zilnică. Cu toate acestea, atunci când motorul pe benzină se ridică și se alătură petrecerii, poate fi destul de zgomotos la accelerare din cauza cutiei de viteze eCVT . Dar veți observa acest lucru doar când urcați dealuri și pe drumuri de alunecare atunci când sunteți cu picioarele grele pe pedala de accelerație.

În interior, NX este la fel de unic ca și în exterior. Poate că nu pe gustul tuturor, dar oriunde te uiți și atingeți, materialele tactile au o senzație premium, deși nu se potrivesc chiar cu cei din Mercedes GLC . Există o gamă de tapițerie din piele naturală și vegană, iar scaunele sunt de departe cele mai confortabile din clasă. Lexus clasic.

Confortul se extinde la cât de lin este NX pe drum. Călătoria este extrem de confortabilă și nu prea se rostogolește corpul în viraje. Dacă vrei o experiență de condus sportivă, BMW X3 este cel mai bun pariu, dar dacă vrei să te relaxezi la volan, NX este calea de urmat.

Lexus este, de asemenea, plin de tehnologie. Sistemul de infotainment este mai ușor de navigat decât cel din vechiul NX, iar ecranul tactil lat este, de asemenea, mai receptiv. Apple CarPlay wireless este disponibil, dar utilizatorii de Android vor trebui să-și conecteze telefoanele pentru Android Auto . Este puțin derutant, dar o conexiune prin cablu este în general mai fiabilă și mai ușor de utilizat decât wireless.

Camera de parcare panoramică de 360 ​​de grade este o opțiune foarte utilă. Cu o vedere panoramică a mașinii, este mai ușor să introduceți un spațiu și vă ajută să evitați bordurile – excelent pentru a menține roțile în stare impecabilă.

În total, Lexus NX este un SUV de familie elegant, bine făcut, eficient și confortabil. Dacă se pare că ar putea fi chiar pe strada dvs., aruncați o privire la cele mai recente oferte Lexus NX și la ofertele Lexus folosite pentru a vedea cât ați putea economisi când cumpărați prin carwow.

Există trei niveluri de echipare disponibile pe NX (Lexus le numește „grade”). Gama începe cu nota de bază, fără nume. Mai presus de aceasta, există F Sport cu aspect sportiv și luxosul Takumi. Există, de asemenea, trei sisteme de propulsie din care să alegeți. Toate au un motor pe benzină de 2,5 litri cu cutie automată CVT. Diferența este cât de multă electrificare au.

În primul rând, există NX 350h FWD. Are un sistem hibrid de auto-încărcare cu un motor electric alimentat de baterii, care acționează doar pe roțile din față. NX 350h AWD are aceeași configurație, dar cu o baterie suplimentară și un motor electric care alimentează roțile din spate. Versiunea AWD nu are mai multă putere decât versiunea FWD, dar poate merge puțin mai departe doar cu puterea bateriei.

Totuși, dacă doriți să mergeți mult la puterea bateriei, aveți nevoie de plug-in hybrid NX 450h+ AWD. De asemenea, are un motor electric care antrenează roțile din spate, alimentat de o baterie mult mai mare, care oferă până la 47 de mile de autonomie cu zero emisii. De altfel, NX 450h+ entry-level are pachetul Premium opțional ca standard.

Alternativele la NX includ Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC, Jaguar F-Pace și Volvo XC60 . Prețurile de pornire pentru toate sunt mai mari decât pentru NX. Cu toate acestea, toate, cu excepția Volvo, sunt disponibile cu motoare pe benzină și diesel, pe care este posibil să le preferați. Toate sunt disponibile și cu putere hibridă plug-in, dar, din nou, costă mai mult decât Lexus.

În oraș

NX poate părea destul de mare și voluminos, dar este de fapt mai scurt decât un BMW Seria 3 . Nici nu este prea lat, așa că trecerea pe străzi înguste și prin goluri mici nu este dificilă. Mai ales la modelele F Sport și Takumi care au un sistem superb de cameră cu vedere surround. Senzorii de parcare față și spate și o cameră de marșarier sunt standard, astfel încât manevrarea într-un spațiu nu este o bătaie de cap, în ciuda geamului mic din spate.

Oricine are o înălțime medie sau mai mare poate aluneca direct pe scaunele lui NX. Scaunul șoferului și volanul au o mulțime de reglaje, așa că este nevoie de doar câteva momente pentru a găsi o poziție bună de conducere. Vederea din față este grozavă, nu atât de mult din spate.

Călătoria este minunată și lină, suspensia abia dacă observă cele mai multe bulgări și găuri de pe drumuri. Modelele F Sport au suspensie adaptivă care poate comuta între moale și sportivă prin apăsarea unui buton pentru a se potrivi drumului pe care vă aflați. Este și foarte liniștit, mai ales când conduceți cu energie electrică. Cu o direcție ușoară și o cutie de viteze automată, este și foarte ușor de condus.

Pe autostrada

Motorul devine puțin zgomotos dacă apăsați pe accelerație pentru a ajunge la viteze de autostradă, dar, odată ajuns acolo, se instalează aproape de tăcere. Nici o urmă de vânt sau de zgomot de drum nu ajunge în interior. Este o mașină profund confortabilă și relaxantă în care să petreceți o călătorie lungă.

Plug-in hybrid NX 450h+ are mai multă putere decât NX 350h, așa că poate oferi o explozie suplimentară utilă de accelerație dacă bateria este încărcată. Este, de asemenea, capabil să conducă la 70 mph numai cu energie electrică, deși autonomia va scădea dacă faci asta.

Cu toate acestea, pentru călătoriile regulate pe autostradă, NX 350h funcționează mai bine. Asta pentru că, dacă bateriile se epuizează, NX 450h+ nu mai are puterea motorului pentru a transporta o mașină mai grea, deci este mai puțin eficient.

Sau ai putea alege un SUV diesel…

Pe un drum întortocheat

NX poate fi condus destul de rapid peste țară. Direcția este receptivă, caroseria nu se aplecă prea mult și există o mulțime de aderență, astfel încât mașina se simte cu adevărat în siguranță și stabilă, absorbind denivelările în loc să fie aruncată de ele. Există suficientă putere pentru a porni o schimbare, iar cutia de viteze răspunde rapid și lin dacă pui piciorul în jos pentru a depăși. Toate lucrurile bune.

Dar nu prea se bucură de a conduce rapid. Nici măcar modelul F Sport cu aspect sportiv, cu suspensia adaptivă care poate fi mai rigidă, nu se simte deosebit de sportiv la condus. Dacă vă place foarte mult să conduceți, o alternativă precum BMW X3 sau Jaguar F-Pace este mult mai distractivă.

Practicitate

Pe scaunele din față ale lui NX există atât de Lexus NX Hybrid Recenzie și prețurimult spațiu cât are nevoie marea majoritate a oamenilor – spațiul pentru picioare, cap și umăr este cu adevărat generos. Scaunele sunt, de asemenea, extrem de confortabile.

Există o cantitate decentă de spațiu de stocare. Coșurile de gunoi sunt suficient de mari pentru o sticlă de un litru și există o gaură adâncă sub cotieră cu o balama în două sensuri, astfel încât să poată fi deschisă către șofer sau pasager. Există două suporturi pentru pahare în consola centrală, un compartiment în stânga volanului, un suport pentru ochelari în tavan și o torpedou mare. Există, de asemenea, un compartiment în fața selectorului de viteze cu un capac de tip rulou. Capacul funcționează ca un suport de încărcare fără fir în toate modelele, cu excepția modelului de bază și poate fi încă rulat înapoi cu telefonul în poziție, ascunzându-l astfel încât să nu fii distras.

Spatiu pe banchetele din spate

Ca și în față, sunt puțini oameni care vor avea lipsă de spațiu în spatele lui NX. Cu siguranță există mașini mai mari cu mai puține – inclusiv unele dintre alternative. Există o cocoașă mare în mijlocul podelei, așa că oricine stă pe scaunul din mijloc nu va avea prea mult spațiu pentru picioare. Sau spațiu pentru cap fie pentru că scaunul este cocoțat mai sus. Cu toate acestea, trei adulți se vor potrivi pentru o călătorie mai scurtă. Doi adulți (sau copii) se pot relaxa într-un confort considerabil.

Pentru depozitare, există coșuri mari de ușă, suporturi pentru pahare și buzunare pe spatele scaunelor din față. Există și două porturi de încărcare USB.

Spațiu de pornire

NX are o capacitate de portbagaj de 545 de litri, ceea ce este puțin mai puțin decât alternativele, dar suficient pentru a înghiți o săptămână de vacanță în familie. În mod semnificativ, totuși, capacitatea este aceeași, indiferent de trenul de propulsie pe care îl alegeți. Alternativele hibride plug-in pierd o cantitate destul de mare de spațiu de portbagaj pentru baterii.

Există spațiu de stocare suplimentar sub podeaua portbagajului – un loc util pentru a păstra cablurile de încărcare în modelul plug-in NX 450h+. Există, de asemenea, un decupaj pentru a depozita cu grijă capacul de încărcare. L-am lăsa acolo pentru că este oarecum iritant atunci când este pe loc.

Capota portbagajului se deschide electric, lăsând un spațiu mare pentru a trece obiectele grele. Cizma în sine are o formă pătrată care este ușor de împachetat. Scaunele din spate se rabatează dacă trebuie să transportați ceva cu adevărat mare – o comodă mare ar trebui să se încadreze perfect.

Un ultim punct care poate fi relevant pentru tine. Fiind propulsat hibrid, NX are o capacitate redusă de remorcare pentru acest tip de mașină. Este evaluat pentru doar 1.500 kg – alternativele diesel pot tracta cu mult peste 2.000 kg.