Sunteți gata să absolviți liste de contacte simple, dar nu doriți complexitatea și necazul unui sistem CRM de întreprindere? Ceea ce aveți nevoie este un CRM conceput special pentru întreprinderile mici, iar noi le-am testat și clasat pe cele de top.
Fiecare companie poate folosi un sistem de management al relațiilor cu clienții pentru a-și activa forța de vânzări. Cu toate acestea, software-ul CRM este adesea conceput pentru a se extinde pentru a satisface nevoile întreprinderilor mari. Acest lucru poate fi descurajator pentru companiile mai mici, cărora adesea le lipsește personalul, timpul și resursele necesare pentru a adopta un sistem CRM mare și complex.
Din fericire, totuși, nu trebuie să te simți limitat la o simplă aplicație de gestionare a contactelor, chiar dacă compania ta are mijloace limitate. Nu lipsesc sistemele CRM care sunt concepute special pentru a satisface nevoile întreprinderilor mici și mijlocii. Aceste pachete au adesea interfețe de utilizare simplificate și simplificate, care sunt concepute pentru a face rapid utilizatorii să funcționeze. Deși acestor opțiuni CRM le lipsesc unele caracteristici care sunt incluse cu jucătorii mai proeminenți din domeniu, ele pot fi adesea un avantaj atunci când trebuie doar să finalizați treaba.
Mai jos sunt alegerile noastre de top din categoria SMB CRM. Citiți mai departe pentru sfaturile noastre despre cum să alegeți cel mai bun pentru dvs.
Salesforce Essentials
Salesforce a rescris cartea despre CRM când a debutat în 1999. Astăzi, oferta sa Sales Cloud SaaS se extinde pentru a satisface nevoile chiar și ale celor mai mari întreprinderi. Din fericire, nivelul său de preț Essentials oferă un echilibru fin de caracteristici și preț care nu ar trebui să distrugă banca pentru majoritatea IMM-urilor.
Pentru cine este
Dacă insistați asupra unui sistem CRM de clasă mondială susținut de asistență de clasă mondială, Salesforce este pentru dvs. Acest lucru este valabil mai ales dacă căutați și alte tipuri de aplicații de marketing, multe dintre care Salesforce le-a integrat în platforma sa. În plus, Salesforce Sales Cloud este mai mult decât capabil să se dezvolte odată cu afacerea dvs., atâta timp cât sunteți dispus să plătiți costurile crescute.
PRO
- Interfață de utilizator familiară și intuitivă
- Captură puternică de calendar și e-mail pentru gestionarea contactelor
- Ajută companiile să organizeze sarcinile CRM
- Aplicații mobile excepționale
- Acces la tehnologia Salesforce
CONTRA
- Preț de pornire ridicat
- Rapoarte limitate
- Fluxurile de lucru ar putea fi confuze pentru utilizatorii noi
Bigin de la Zoho CRM
Zoho oferă un pachet CRM cu funcții complete , dar oferta sa separată Bigin este destinată întreprinderilor mici. Este conceput astfel încât oricine să poată începe să gestioneze imediat contactele și conductele de vânzări, indiferent de experiența lor anterioară cu sistemele CRM. De asemenea, oferă o aplicație mobilă robustă, astfel încât profesioniștii din vânzări să își poată accesa cu ușurință instrumentele din mers.
Pentru cine este
Dacă tocmai ați început să treceți de la menținerea contactelor în foile de calcul și nu sunteți pregătit pentru setul de caracteristici profunde ale unui sistem CRM major, aruncați o privire Bigin by Zoho. Vă oferă instrumente utile fără a vă copleși personalul de vânzări. Trebuie doar să știți că, dacă organizația dvs. începe să-și depășească capacitățile, actualizarea la produsul complet Zoho CRM nu va fi la fel de simplă ca simpla actualizare a licenței.
PRO
- CRM reconstruit pentru mobil
- Integrează funcții CRM avansate într-un plan accesibil
- Opțiuni de telefonie încorporate
- Opțiuni bogate de integrare
- Tablouri de bord personalizabile
- Datele contextuale utile sunt ușor disponibile
CONTRA
- Unele integrări mobile sunt limitate la dispozitivele iOS
- Interfața ar putea deruta utilizatorii CRM tradiționali
Capsule CRM
Capsule CRM se referă la economisirea timpului utilizatorilor, în special în mediile IMM-urilor. Interfața sa de utilizare este elegantă și fără dezordine și se poate integra cu sisteme de contabilitate, cum ar fi Freshbooks, Quickbooks și Xero, facilitând pornirea și funcționarea cu contactele existente ale organizației dvs. Deși îi lipsesc unele dintre caracteristicile concurenței, apreciem abordarea sa mai minimalistă. Capsule CRM are, de asemenea, un site web de asistență de auto-ajutor remarcabil.
Pentru cine este
Alegeți Capsule CRM dacă doriți un sistem cu o interfață de utilizare simplă, concepută în jurul ideii că nu toate companiile funcționează la fel. Se integrează cu multe dintre cele mai importante pachete de software de afaceri, astfel încât se adaptează la modul în care lucrați, mai degrabă decât să vă forțeze în noi procese. Doar să nu vă așteptați să aibă avantajele concurenței.
PRO
- Le reamintește companiilor să contacteze contactele cu care nu au mai vorbit de ceva vreme
- Funcții remarcabile de luare a notelor și partajare
- O multitudine de integrări cu cele mai utilizate instrumente pentru IMM-uri
CONTRA
- Ar putea folosi mai multe opțiuni de analiză
- Trebuie să săpați adânc pentru a găsi unele dintre funcționalități
- Setul de funcții poate fi limitat pentru companiile mai mari
Freshsales CRM
Freshsales este un CRM entry-level remarcabil pentru afacerile aflate în stadiu incipient, dar oferă și un set de funcții destul de profund pentru persoanele care au deja o anumită experiență cu CRM. Oferă un asistent AI, integrări cu alte software-uri de afaceri și opțiuni de personalizare pentru persoanele care au în vedere fluxuri de lucru specifice.
Pentru cine este
Companiile care tocmai demarează cu CRM ar face bine să aleagă Freshsales. Are o curbă de învățare scăzută și, deși nu are clopoței și fluiere, este suficient de robust pentru a crește odată cu tine pe măsură ce câștigi experiență cu platforma. Cu toate acestea, îi lipsește calea de actualizare pregătită pentru întreprindere găsită în Salesforce și Zoho.
PRO
- Freshsales simplifică procesul CRM pentru întreprinderile mici.
- Opțiuni extinse de personalizare.
- Asistent AI proactiv
- Diverse integrări pentru extinderea funcționalității.
CONTRA
- Nu există rapoarte disponibile în planul gratuit.
- Determinarea care este cel mai bun plan poate fi consumatoare de timp.
Less Annoying CRM
Această intrare se mândrește că nu-și enervează clienții – sau nu la fel de mult ca concurența, oricum – dar cea mai remarcabilă caracteristică ar putea fi prețul său, care este printre cele mai mici dintre toate produsele pe care le-am testat. Deși „mai puțin costisitor” poate însemna uneori „valoare scăzută”, Less Annoying CRM are un set amplu de caracteristici care merită luate în considerare.
Pentru cine este
Dacă nu sunteți sigur de cât buget sunteți gata să vă angajați pentru CRM, priviți în acest fel. Veți obține funcțiile de gestionare a contactelor și de proces de afaceri pe care le așteptați de la un furnizor CRM mai mare la un preț foarte accesibil și, sperăm, ușurința de utilizare și interfața prietenoasă a acestuia nu vă vor enerva.
PRO
- Interfața recent reproiectată este mai intuitivă
- Gamă largă de opțiuni de ajutor și asistență
- Implementare excelentă pentru site-ul mobil
CONTRA
- Utilizatorii existenți vor avea un pic de curbă de învățare cu noua interfață
- Caracteristici de bază de raportare
Vtiger
entru prețul său, Vtiger este un CRM surprinzător de complet cu funcții. Într-o singură platformă, combină gestionarea contactelor, calendarul, marketingul prin e-mail, integrarea chatului intern și automatizarea marketingului. Odată ce te obișnuiești cu interfața sa unică, vei trece rapid și eficient între mai multe sarcini.
Pentru cine este
Dacă doriți un CRM pentru afacerea dvs. mică și mijlocie, dar nu doriți să vă zgâriți cu funcții, Vtiger ar putea fi pe calea voastră. Colecția sa sănătoasă de funcții incluse ar trebui să vă ofere toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă pune în funcțiune forța de vânzări. Acestea fiind spuse, interfața sa de utilizare este puțin complexă și idiosincratică, ceea ce poate însemna o curbă de învățare mai abruptă decât ceea ce veți găsi cu CRM-urile concurente.
PRO
- CRM pentru întreprinderi mici, accesibil și bine echipat
- E-mailurile, apelurile și capacitatea de a lua notițe sunt ușor accesibile
- Asistență receptivă 24/7
- Sistemul de alertă proactiv excelent ajută la generarea activității de vânzări
CONTRA
- Sistem inovator, dar complicat de navigare și meniu
- Există tendința de a trebui să deschideți mai multe file și pagini
- Nu este ideal pentru afaceri cu mai multe conducte de vânzări
Monday.com
Deși CRM nu este obiectivul principal al Monday.com, acesta face publicitate pentru o serie de funcții CRM, toate stabilite în contextul unei platforme de colaborare online mai largi. Puteți să vă gândiți la el ca pe un instrument general de „gestionare a muncii” conceput pentru a ajuta echipele să rămână în sarcină și să mențină proiectele să funcționeze fără probleme, care se suprapune cu funcțiile cheie CRM.
Pentru cine este
Monday.com nu va înlocui niciodată o platformă CRM cu funcții complete, dar nu încearcă. Aruncă o privire dacă organizația ta a depășit stadiul de utilizare a foilor de calcul pentru a gestiona contacte și ar putea beneficia de capacitățile de bază CRM (mai ales dacă ai nevoie de o colaborare în echipă de pește de prăjit).
PRO
- Interfață de utilizare modernă
- Foarte personalizabil
- Oferă automatizări în aplicație
- Include șabloane
CONTRA
- Prețuri și planuri confuze inutil
- Opțiuni de navigare inconsistente și bizantine
- Proba de 14 zile insuficientă pentru a învăța aplicația
CRM onpipeline
Onpipeline este simplu și ușor de utilizat și are un preț corespunzător. Setul său de caracteristici este oarecum limitat în comparație cu concurența. Cu toate acestea, interfața sa de utilizare este suficient de simplă încât să puteți trece rapid la curent cu ea, chiar dacă nu aveți experiență anterioară cu sistemele CRM.
Pentru cine este
Chiar dacă nu ați mai folosit niciodată software-ul CRM, ar trebui să aveți mici probleme în a începe cu Onpipeline. Vă oferă toate caracteristicile esențiale de care aveți nevoie din cutie și nu vă va deranja cu multe setări și configurații complexe. Dacă organizația dvs. crește rapid, totuși, rețineți că migrarea datelor dvs. către un sistem mai scalabil ar putea fi nevoie de ceva efort.
PRO
- Ușor de folosit
- Integrare simplă a datelor
- Vederi tabulare plăcute din punct de vedere estetic
CONTRA
- Importă date numai din fișierele CSV
- Sincronizare dificilă a e-mailurilor
- Funcția de hartă ar beneficia foarte mult de aplicațiile mobile dedicate