Oferta Asigurare RCA in Romania.
Cel mai bun RCA ieftin 2023? Tarife si calculator asigurare auto?
Ce e bun
Ce nu e asa de bine
Dacia Duster este o mașină bună?
Dacia Duster este un SUV mic , care revine la bază , care nu încearcă să te uimească cu trucuri. Dacă tot ceea ce îți dorești este un transport de familie fără probleme și un pic de abilități off-road, este perfect potrivit pentru scop.
Este un pic ca și cum ai cumpăra haine pentru copii de la Primark: da, există alternative mai la modă și de calitate superioară, dar dacă nu te deranjează numele de pe etichetă și oricum copiii tăi vor face mizerie cu hainele lor, de ce plateste mai mult?
Duster-ului a primit o mână de actualizări pentru 2021. Nu s-au schimbat multe la exterior, dar există câteva modificări; și anume faruri noi, modele de roți și o grilă ușor modificată, în timp ce există și modificări minore pentru a îmbunătăți economia de combustibil. Cu toate acestea, este puțin mai drastic în interior, unde există o consolă centrală reproiectată și un sistem de infotainment îmbunătățit.
În forma sa de bază Essential, Duster-ul este practic furculița și cuțitul lumii auto – este destul de ușor să-ți faci capul. Este mult mai ieftin decât orice alternativă SUV comparabilă și, deși acum beneficiați de aer condiționat, radio DAB și control de croazieră, nu este tocmai încărcat cu tehnologie. Modelul pe care îl doriți de fapt este Expression cu specificații medii, care este un Duster echipat rezonabil, la un preț avantajos.
Sigur, există încă o mulțime de materiale plastice dure și zgâriate presărate în cabină, dar cel puțin obțineți niște ornamente cromate mai strălucitoare, scaune față mai susținătoare și un sistem de infotainment cu ecran tactil de 8,0 inchi cu navigație prin satelit încorporată, plus Apple CarPlay și Android. Auto. Nu e rău pentru un SUV atât de accesibil.
De asemenea, Dacia Duster a câștigat câteva puncte brownie este și cabina destul de spațioasă. Există mai mult decât suficient spațiu pentru ca adulții înalți să se simtă confortabil în față și aveți la dispoziție înălțimea scaunului șoferului și reglarea lombară în toate modelele Essential, cu excepția celor mai elementare.
De asemenea, spațiul din spate este destul de generos – există suficient spațiu pentru trei adulți să stea unul lângă altul, iar geamurile laterale mari ale lui Dacia Duster fac să se simtă mai puțin claustrofob în spate decât modelele mai stilizate, cum ar fi Nissan Juke .
Caroseria duster a lui Duster înseamnă că veți obține și o cizmă de dimensiuni destul de bune. Există loc pentru o mulțime de valize cu scaunele din spate ridicate și o bicicletă se va potrivi cu spațiu de rezervă dacă le pliați. Din păcate, există un pas incomodă în podeaua portbagajului, care face să fie dificil să încărcați cutii foarte grele.
Ieftin și vesel – asta rezumă destul de mult Dacia Duster. Este o mașină sinceră, sensibilă și simpatică, deși modelele cu specificații înalte costă aproape la fel de mult ca rivalii mai sofisticați.
Ieftin și vesel – asta rezumă destul de mult Dacia Duster. Este o mașină sinceră, sensibilă și simpatică, deși modelele cu specificații înalte costă aproape la fel de mult ca rivalii mai sofisticați.
Dacă intenționați să împachetați portbagajul lui Dacia Duster în mod regulat – sau să faceți multe călătorii lungi – alegeți motorul diesel de 1,5 litri. Va reveni la mai mult de 50 mpg în condiții normale de condus și se simte încântător chiar și la viteze pe autostradă, dar este puțin zgomotos uneori.
Există, de asemenea, trei benzine turbo care sunt grozave în oraș, alegerea fiind cea de 130 CP, oferindu-vă o accelerație decentă cu costuri de funcționare reduse. Dacă plănuiți să mergeți frecvent în teren, singurul model 4×4 este dieselul de 115 CP, ceea ce este păcat.
Dacia oferă și un model bi-combustibil care amestecă benzina cu GPL (practic gaz natural, care este mai puțin de jumătate din prețul benzinei). Acesta se bazează pe motorul de 1,0 litri, dar primește mai multă putere și (din 2021) un al doilea rezervor de 50 de litri, care este cu 50% mai mare decât vechiul Duster bi-combustibil. Este încă destul de lent, dar atunci când funcționează cu GPL, oferă mai multă dorință de jos și se simte puțin mai plin de viață decât motorul de bază.
Dacă a merge de la școală la supermarket sună mai mult ca lucrul tău, nu te teme. Duster-ul este o șansă de condus datorită comenzilor sale luminoase, suspensiei destul de confortabile și vizibilității bune oferite de geamurile mari și poziția de conducere ridicată. Cruise control, care vine ca standard la toate modelele, ajută la ca călătoriile lungi pe autostradă să fie cât mai relaxante.
Dar nici mașinile de top nu vin cu atât de mult kit de siguranță ca multe alte SUV-uri mici de familie. De exemplu, frânarea automată de urgență pentru a ajuta la prevenirea coliziunilor evitabile este vizibil absentă din lista de echipamente a lui Dacia Duster. Drept urmare, a obținut un scor slab de trei stele din cinci când a fost testat la crash de către Euro NCAP în 2017. Actualizarea din 2021 nu schimbă acest lucru.
Așadar, Dacia Duster face o achiziție bună la buget dacă sunteți după ceva practic și relativ ieftin de rulat, dar dacă siguranța și caracteristicile de lux sunt în fruntea listei dvs. de priorități, atunci s-ar putea să doriți să căutați în altă parte. Renault Captur , de exemplu, costă cu doar câteva mii de lire sterline mai mult (sau mai puțin cu o economie semnificativă de carwow), dar vine cu mult mai multe echipamente pe toată gama.
Cât costă Dacia Duster?
Dacia Duster are o gamă recomandată de 15.795 lire sterline până la 23.245 lire sterline. Cu toate acestea, cu carwow puteți economisi în medie 135 GBP. Prețurile încep de la 15.348 GBP dacă plătiți cash. Plățile lunare încep de la 225 GBP. Prețul unei Dacia Duster second-hand pe carwow începe de la 8.630 GBP.
Cele mai populare 3 versiuni ale noastre de Dacia Duster sunt:
Dusterul este ieftin, deși nu chiar atât de ieftin ca înainte. Nu cu mult timp în urmă, modelul entry-level costa mai puțin de 10.000 de lire sterline, dar deși prețul a făcut titluri, mașina entry-level era atât de simplă, încât nimeni nu a vrut să cumpere una.
În prezent, căutați peste 15.000 de lire sterline pentru Essential cu cel mai puțin puternic motor pe benzină de 90 CP (nu sunt disponibile alte motoare cu această versiune). La capătul opus al gamei, motorul diesel 4×4 de 1,5 litri de 115 CP în specificația Journey costă peste 22.000 de lire sterline. Acesta este încă ieftin în comparație cu orice 4×4 diesel de dimensiuni și abilități similare, deși îl îndepărtează pe Duster de teritoriul de chilipir.
Considerăm că un TCe 130 Essential 4×2 cu specificații medii este punctul favorabil din gamă.
Aruncă o privire la cât de mult poți economisi la aceste prețuri mari prin intermediul unuia dintre dealerii de încredere Carwow.
Performanță și confort la volan
You can have short product description here. It can be added as and enable/disable toggle option from which user can have control on it.