Noul Mercedes C-Class 2021 este de înaltă tehnologie, confortabil și plin de kit, aducând lux Clasa S pentru mult mai puțini bani. Totuși, are o cizmă mai mică decât unele alternative.
Acest scor este acordat de echipa noastră de
după teste ample ale mașinii
Ce e bun
Ce nu e asa de bine
Este Mercedes Clasa C o mașină bună?
Mercedes C-Class este o limuzină mică, populară și elegantă, care ar fi alături de BMW Seria 3 și Audi A4 pe lista de cumpărături pentru mașina ta nouă.
În trecut, ai fi ales Clasa C față de celelalte două dacă ai prefera confortul și luxul decât sportivitatea. Acolo unde te-ai putea gândi la BMW atletic ca la o pereche de pantofi de alergare high-tech, Clasa C a fost întotdeauna mai mult ca o pereche de papuci scumpi.
Însă această nouă Clasă C – la fel ca orice altă libină Mercedes – arată destul de mult mai sportivă decât înainte. De fapt, acum, mai mult ca niciodată, ai putea vedea gama de mașini sedan Mercedes ca pe un set de păpuși rusești. Stratul exterior ar fi, evident , Clasa S ultra-luxos , dar dacă l-ai deschide, ai găsi Clasa E, Clasa C și chiar limuzina Clasa A, toate ascunse în interior.
Această tendință miniaturizată a Clasei S continuă și în interior. Aspectul și senzația generală a cabinei sunt serios de pluș, datorită abundenței de piele și disponibilității unor lumini ambientale extraordinare. Există încă ceva ciudat de plastic cu senzație mai ieftină în partea inferioară a cabinei, dar, în general, revărsează un aspect vizual.
Tehnologia este, de asemenea, un punct forte, deoarece ecranul tactil central mare oferă o mulțime de funcții, inclusiv conectivitate pentru smartphone și control vocal. Totul pare futurist, iar grafica ecranului este excepțional de clară și elegantă.
Mercedes C-Class se referă la tehnologie și confort, așa că, dacă nu aveți nevoie de manevrabilitatea ascuțită a unui BMW Seria 3, este limuzina pe care să o cumpărați.
Cabina Clasei C este, de asemenea, mai spațioasă decât înainte, cu mai mult spațiu pentru cap și pentru picioare în al doilea rând. Există o mulțime de ajustări și în față, astfel încât patru adulți ar trebui să se poată simți confortabil în călătoriile mai lungi. Portbagajul nu este la fel de mare ca la un BMW Seria 3, dar există o mână de atingeri practice și mult spațiu de depozitare în interiorul mașinii.
Gama de motoare este bună, cu motoare netede și puternice care se potrivesc multor utilizări diferite. Dacă parcurgeți o mulțime de kilometri de autostradă, veți dori să aruncați o privire la unul dintre diesel; în timp ce modelul hibrid plug-in oferă costuri de funcționare super mici dacă îl încărcați în mod regulat. Sunt disponibile și câteva motoare pe benzină cu patru cilindri mai accesibile.
Ce motor să alegeți depinde de nevoile dvs. dar majoritatea oamenilor vor fi serviți cel mai bine cu C200 pe benzină sau C220d diesel. C300d este puternic, dar încă are patru cilindri, deci nu mai rafinat, în timp ce hibridul C300e este inteligent și eficient dacă este încărcat regulat, dar scump de cumpărat.
Clasa C este de asemenea confortabilă, tratând foarte bine nodurile și denivelările. Nu este la fel de ascuțit de condus ca un BMW Seria 3, dar nu este prea departe, așa că noul Mercedes este un mai polivalent decât era înainte.
Dacă doriți o limuină confortabilă și dotată cu cea mai recentă tehnologie, Mercedes C-Class este o opțiune excelentă. Consultați pagina noastră de oferte Mercedes C-Class și pagina noastră de oferte Mercedes second hand pentru a vedea cât puteți economisi prin carwow.
Cât costă Mercedes Clasa C?
Mercedes C-Class Sedan are o gamă de preț recomandat de la 32.955 lire sterline până la 55.600 lire sterline. Cu toate acestea, cu carwow puteți economisi în medie 37 GBP. Prețurile încep de la 32.547 GBP dacă plătiți cash. Plățile lunare încep de la 586 GBP. Prețul unui Mercedes Clasa C Sedan second-hand pe carwow începe de la 17.000 GBP.
Mercedes C-Class se apropie de a fi la fel de confortabil ca și luxul S-Class, deși altele sunt mai distractive pe un drum B întortocheat.
În oraș
La volanul unui Mercedes C-Class se simte ca și cum ai fi la volanul unei Clase S cu o creștere slăbită – este mai mic, dar ADN-ul comun este de netăgăduit.
Clasa C plutește peste bulgări și denivelări în oraș ca un limuzina de lux de dimensiuni normale. Pentru a susține suspensia confortabilă, aveți o direcție ușoară în modul Confort și o cutie de viteze cu nouă trepte care schimbă viteza atât de ușor, încât vă veți întreba dacă roțile sale au fost scufundate în unt. De fapt, liniștea cabinei este perturbată doar de sistemul de ventilație al mașinii, care este zgomotos chiar și în cea mai joasă setare a ventilatorului.
Vrei și mai multă relaxare? Atunci Clasa C poate livra. Ajutoarele sale automate de conducere funcționează în oraș – precum și pe autostrăzi și drumuri A – permițându-i să accelereze, să frâneze și să conducă pentru tine, pentru perioade mari de călătorie. Deși, trebuie să ții mâinile pe volan pentru ca acesta să funcționeze.
Disprețuiți parcarea? Atunci vei iubi Clasa C. Toate modelele sunt dotate cu senzori de parcare de jur împrejur și o cameră de marșarier, iar dacă asta nu este suficient, aveți și parcare automată echipată standard.
Totuși, pentru a menține tema mai mică pentru Clasa S, veți dori să alegeți o versiune AMG Line Premium sau AMG Line Premium Plus a Clasei C, care sunt echipate cu o cameră de 360 de grade Merc. Nu numai că vă oferă o vedere uluitoare a împrejurimilor, ci mărește și o imagine 3D a mașinii pe afișaj. Este uluitor de inteligent, dar și foarte util.
Pe autostrada
Mercedes C-Class primește corect elementele de bază ale condusului pe distanțe lungi.
Pentru început, ai scaune extraordinar de confortabile chiar și după ore întregi de condus. Apoi mai este cabina, care este un loc atât de frumos în care să vă așezați, încât poate de unul singur să nu stea la volan pentru perioade lungi de timp.
Dar felul în care se conduce Clasa C îl face atât de ideal pentru lucrările pe autostradă. Comenzile sale sunt ușoare și ușor de utilizat, suspensia sa este foarte confortabilă, iar direcția relaxată facilitează păstrarea mașinii în punctul mort al benzii sale.
Doriți să sporiți capacitatea de croazieră a Clasei C cu o călătorie la lista de opțiuni? Obțineți pachetul de asistență la conducere Plus. La fel ca orice sistem de control al vitezei de croazieră activ , poate accelera, frâna și direcționa Clasa C pe autostradă, dar funcționează și la cozi și oprește traficul, poate vira în jurul accidentelor și poate respecta limitele de viteză – este unul dintre cele mai bune sisteme echipate. la o mașină ca asta.
Pe un drum întortocheat
Direcția vagă a lui Mercedes C-Class și suspensia moale înseamnă că nu se simte la fel de sportiv în viraje ca un BMW Seria 3, dar apoi este conceput pentru a fi mai relaxant. Acestea fiind spuse, nu duce lipsă de aderență, iar înclinația corpului este ținută sub control atunci când ocoliți viraj.
Chiar și în modul Sport Plus – cea mai tare dintre setările de selectare a mașinii – suspensia Clasei C rămâne surprinzător de confortabilă atunci când este echipată cu suspensia reglabilă opțională.
Practicitate
Să stai în Mercedes C-Class este ca și cum ai sta pe scaunul tău de birou recondiționat Herman Miller Aeron – se simte modern și proaspăt, dar ciudat de familiar vechiului model.
Obținerea unei poziții confortabile de condus în Clasa C este mai mult decât ușoară, deoarece, ei bine, scaunele sunt atât de confortabile și toate modelele oferă volan și scaune cu reglare completă electrică – inclusiv reglare lombară și suport extensibil pentru coapsă. Scaunele din față sunt și ele încălzite.
Nici suprafețele de depozitare mai mici nu lipsesc. Aveți două suporturi pentru pahare ascunse sub un capac în consola centrală și vă prind băutura pentru a opri scurgerile. Există mai mult spațiu de depozitare sub cotiera centrală. Primești și o tavă de dimensiunea unui telefon (suficient de mare pentru telefoane mari) care are două mufe USB-C și un suport de încărcare fără fir.
Coșurile de gunoi sunt mari, la fel și torpedoul, atâta timp cât eviți dozatorul opțional de parfum (dulce bolnăvicios) care mănâncă în cameră. Între timp, în spate veți găsi suporturi pentru pahare și un loc pentru a vă pune telefonul ascuns în cotiera centrală.
Spatiu pe banchetele din spate
Pasagerii de pe scaunele din spate nu se vor simți uitați în Clasa dvs. C.
Are același design cool în spate ca și în față, cu elemente lucioase din plastic negru și detalii cromate. Aveți chiar și comenzi separate ale încălzitorului. Plasticele zgâriate de jos pe uși și pe spatele scaunelor din față, nu sunt atât de grozave, minte.
În ceea ce privește spațiul, spațiul pentru genunchi este generos – primești mai mult decât ai obținut la vechiul model – deși spațiul pentru cap este în regulă doar pentru persoanele cu înălțimea de peste 6 picioare; evitați acoperișul panoramic din sticlă dacă aceasta este o problemă.
În general, partea din spate a Clasei C este mai încăpătoare și mai confortabilă decât un BMW Seria 3 sau un Tesla Model 3 pentru transportul a două persoane, dar trei vor fi mai fericiți cu Tesla Model 3 datorită spațiului său plat pentru picioare.
Spațiu de pornire
Mercedes C-Class are un portbagaj de 455 de litri, deși acesta scade până la 315 litri la modelele hibride care au bateriile ascunse sub podeaua portbagajului.
Un BMW Seria 3, prin comparație, are un portbagaj de 480 de litri, în timp ce un Tesla Model 3 are 425 de litri, ceea ce sună mai rău, dar Tesla este de fapt cel mai bun dintre cele trei datorită faptului că are mult spațiu de stocare suplimentar sub podeaua portbagajului și a capotei sale.
Amintiți-vă, portbagajul Clasei C are mai multe caracteristici, inclusiv cârlige de cumpărături și legături pentru bagaje, iar scaunele din spate îi puteți scădea apăsând câteva butoane din partea din față a portbagajului.
Mercedes C-Class este super elegant la interior datorită multor caracteristici pe care le veți găsi la S-Class – inclusiv afișajul său de infotainment în stil portret, care face ca ecranul rivalilor să arate mic. Împreună cu ecranul sexy, veți obține un blat texturat, tapițerie din piele cu senzație scumpă și orificii de aer rece cu iluminare din spate care se modifică în funcție de temperatura încălzirii.
Una peste alta, Mercedes-ul este un loc mult mai inspirator pentru a sta decât cabina dură a BMW Seria 3. În ceea ce privește calitatea interioară, totuși, BMW câștigă – pentru că Mercedes-ul arată frumos, nu veți găsi lipsă de materiale plastice zgâriete la nivelul genunchilor, iar butoanele agitate de pe tabloul de bord nu inspiră exact încredere.
Din fericire, infotainment-ul readuce lucrurile pe drumul cel bun. Tabloul de bord digital al lui Merc este foarte frumos și are mai multe vederi diferite, în timp ce ecranul central este imens, are o grafică complicată și plin de culori – arată grozav.
Bine, deci există câteva lucruri la care trebuie să găsiți defecte, cum ar fi butoanele sistemului de ventilație, care sunt greu de apăsat când conduceți, și sistemul de activare vocală încorporat, mai puțin precis.
Pe de altă parte, Apple CarPlay și Android Auto sunt echipate standard, astfel încât să vă puteți conecta telefonul și să utilizați recunoașterea vocală mai fiabilă.
MPG, emisii și taxe
Puteți avea Clasa dvs. C cu o gamă de două motoare pe benzină, două motoare diesel și un hibrid plug-in pe benzină, toate fiind conectate la o cutie de viteze automată cu nouă trepte. Majoritatea versiunilor vor fi supuse taxei auto premium de 355 GBP pe care trebuie să o plătiți pentru primii cinci ani de viață ai unei mașini dacă costă mai mult de 40.000 GBP.
C200 benzină este modelul entry level, dar și cea mai bună opțiune universală. Capacitatea sa de 1,5 litri produce 204 CP, ceea ce este suficient pentru a face Mercedes-ul de la 0 la 62 mph în 7,3 secunde și la o viteză maximă de 253 mph. Pe autostradă abia se transpira. Și nu vei transpira prea mult din cauza costurilor de funcționare, deoarece se va întoarce în jur de 40 mpg, iar taxa rutieră este de 230 de lire sterline în primul an.
Vrei mai multă putere? Apoi, C300 de 2,0 litri de 258 CP scade cu 0-62 mph la doar șase secunde și obține aproximativ aceeași economie de combustibil ca și benzina de bază, cu toate acestea, emisiile de CO2 mai mari înseamnă că costă 585 de lire sterline.
Intenționați să utilizați Clasa C preponderent pe autostradă? Apoi, modelele diesel își fac încă un argument puternic – sunt formate din C220d și C300d.
C220d are puține crăpături în armură. Motorul său de 2,0 litri produce 200 CP și face Mercedes-ul de la 0 la 100 km/h în 7,3 secunde, având în același timp mult mai mult pumn decât modelele pe benzină atunci când accelerezi pe autostradă. Economia de combustibil este excelentă, cu mai mult de 60 mpg posibil, în timp ce taxa rutieră costă 190 de lire sterline.
C300d este puțin mai scump de rulat, dar cu 265 CP la robinet, de asemenea, mai rapid – face 0-62 mph în 5,7 secunde.
În cele din urmă, există hibridul plug-in C300e. Este logic dacă ai o călătorie scurtă, deoarece poți folosi pe deplin autonomia sa electrică de 60 de mile, în timp ce mai ai un motor pe benzină de 2,0 litri pe care să te întorci pentru călătorii mai lungi.
Sistemul produce 313 CP în total pentru a vă aduce de la 0 la 6 mph în 6,1 secunde, economia de combustibil este excelentă atâta timp cât bateria este încărcată și nu costă nimic de taxat în primul an.
Siguranță și securitate
Mercedes C-Class a obținut cinci stele când a fost testat la impact de Euro NCAP în condițiile dure de testare din 2022. Pe lângă faptul că are funcții precum frânele automate de urgență și asistența pe bandă, Mercedes are și un airbag central rar, care oprește pe tine și pe pasager să vă ciocniți capete în caz de accident. În plus, primești airbag-uri laterale care sunt concepute pentru a te împinge în calea unui impact lateral. Toate modelele Clasa C sunt dotate standard cu alarmă Thatcham Categoria 1.
Fiabilitate și probleme
Noua Clasă C este prea nouă pentru a oferi o opinie exactă asupra fiabilității și nu a fost supusă nicio rechemare. Clasa C vine cu o garanție de trei ani/kilometraj nelimitat, care se potrivește cu acoperirea BMW și mai bună decât garanția de patru ani/50.000 de mile oferită cu Tesla Model 3.