Nissan Qashqai este un SUV de familie frumos, ușor de condus. Are un interior mai luxos decât înainte, dar portbagaj încă nu este cel mai mare.
Ce e bun
Ce nu e asa de bine
[wpsm_toplist]
Este Nissan Qashqai o mașină bună?
Dacă sunteți în căutarea unui SUV de familie care să aibă o mulțime de tehnologie la un preț corect, Nissan Qashqai este unul de luat în considerare. Este una dintre cele mai populare mașini din Marea Britanie, chiar și în fața unei concurențe puternice, cum ar fi Volkswagen Tiguan și Skoda Karoq .
Te poți gândi la Nissan Qashqai ca la Beatles ai SUV-urilor. Nu a fost primul de acest gen, dar a revoluționat genul și a condus la creșterea cererii pentru mașini de familie de mare circulație.
Această ultimă versiune a icoanei moderne este cea mai arătoasă de până acum, datorită grilei sale proeminente în formă de V și spatelui svelt. Ca standard, veți primi jante de 17 inchi, dar dacă credința stradală este o mare preocupare, veți dori să faceți upgrade la un model cu specificații mai mari, cu aliaje de 20 de inchi.
Sari înăuntru și vei descoperi că Nissan Qashqai este la fel de elegant. Calitatea este impresionantă în general, dar mașinile Tekna+ sunt cele care se remarcă cu adevărat datorită tapițeriei lor elegante din piele. Spațiul în rândul din spate de scaune nu este incredibil pentru niciun pasager adult, dar există spațiu mai mult decât suficient pentru a menține copiii confortabili.
Qashqai-urile de bază se descurcă cu un sistem radio de școală veche, dar mașinile cu specificații superioare vin cu un sistem de infotainment de 8 inchi sau 12,3 inchi. Software-ul în sine este un pic ciudat în comparație cu alternativele și poate fi și destul de întârziat.
Noul Qashqai arată modern, dar este încă recunoscut ca modelul iconic din care a evoluat. Îmi place foarte mult aspectul. Cu siguranță aș primi modelul de 158 CP, totuși.
Nu există nici o cantitate incredibilă de spațiu de încărcare. Există un maxim de 503 litri, deși alegerea unei versiuni echipate cu un stereo Bose scade la 479 de litri. Pentru referință, un VW Tiguan are până la 615 litri, în timp ce Skoda Karoq oferă 588.
Aveți posibilitatea de a alege un motor pe benzină de 136 CP sau 154 CP. Versiunea mai puternică este cea potrivită – oferind performanțe decente pentru depășiri și îmbinări fără a afecta grav economia de combustibil.
Există și un hibrid Qashqai e-Power, deși acesta este mai scump decât modelul standard pe benzină și nu oferă cu adevărat o îmbunătățire suficientă a eficienței pentru a o justifica.
Nu este foarte distractiv de condus, dar noul Qashqai este confortabil peste denivelări și direcția ușoară, iar vizibilitatea bună fac foarte ușor să conduceți prin oraș și să parcați. Pe autostradă se aude puțin zgomot de anvelope dacă mergi pe acele aliaje atrăgătoare de 20 de inci, dar într-o croazieră, totul este destul de relaxant.
Una peste alta, Nissan Qashqai arată bine și conduce bine. Este păcat de spațiu de portbagaj și infotainment-ul rămâne (în cazul celui din urmă, la propriu) în urma alternativelor.
Dacă doriți să faceți din Nissan Qashqai următoarea dvs. mașină, accesați pagina de oferte pentru a vedea cât ați putea economisi prin carwow. Avem disponibile chiar și un număr de Nissan Qashqai second hand .
Nissan Qashqai oferă o valoare puternică în categoria SUV-urilor de dimensiuni medii, subcutează majoritatea alternativelor în echiparea Visia de bază și nu se zgârcește prea mult la nivelurile de echipare pentru a face acest lucru – în afară de sistemul de infotainment. Spațiosul Skoda Karoq se potrivește aproape cu Qashqai la nivel de bază, dar veți dori să evitați motorul său letargic de 110 CP, ceea ce înseamnă că prețul de bază crește.
Spectați Qashqai până la mâner și perspectiva valorii scade oarecum; la 40.980 de lire sterline pentru modelul hibrid e-Power de 188 CP în echiparea superioară Tekna+, Kia Sportage Plug-in Hybrid de 261 CP este mai rapid, mai cumpătat și cu aproape 2.000 de lire sterline mai ieftin. Cel mai bine este să rămâneți la echipamentele inferioare și medii, unde obțineți o mulțime de kit și performanțe decente pentru banii dvs.
Performanță și confort la volan
Vizibilitatea bună, comenzile luminoase și o călătorie confortabilă înseamnă mai mult în această clasă decât performanță totală, ceea ce este la îndemână deoarece Qashqai bifează toate aceste casete, dar nu este deosebit de rapid
În oraș
Te așezi destul de sus în Qashqai și există o mulțime de reglaje în scaunul șoferului și coloana de direcție, așa că este foarte ușor să găsești o poziție de condus confortabilă.
Nu este un vehicul mic, dar senzorii de parcare din spate standard și o cameră și mai utilă de vedere surround în modelele superioare elimină stresul din locurile de parcare înguste. Cutia de viteze automată este de preferat față de cea manuală dacă vă treziți târându-vă în trafic în majoritatea zilelor, deși poate fi puțin ezitant în afara intersecțiilor. Direcția ușoară și cercul de viraj strâns ajută, de asemenea, atunci când vă plimbați prin oraș. Suspensia va absorbi cu plăcere denivelările, chiar și la modelele echipate cu roți mai mari de 20 de inci.
Pe autostrada
Niciuna dintre cele două opțiuni de motor de bază nu este deosebit de puternică, așa că veți dori cu siguranță modelul de 154 CP puțin mai perky dacă intenționați să călătoriți încărcat complet sau să vă îndreptați regulat pe autostradă. Noul model e-Power de 188 CP este și mai bun, oferind o accelerație lină și puternică, cu o ușoară îmbunătățire a economiei de combustibil față de celelalte. Cu toate acestea, plătiți suplimentar în avans.
Cutia automată opțională a modelelor pe benzină este netedă la viteze mai mari și, în afară de un zgomot minor de cauciucuri, cabina este liniștită, iar Qashqai se simte stabil pe drum. Caracteristici precum asistența pentru unghiul mort și controlul adaptiv al vitezei de croazieră – standard la toate modelele – fac călătoriile lungi și mai relaxante.
Se aude puțin zgomot de cauciucuri la vitezele de pe autostradă și poate deveni puțin zgomotos când puneți piciorul jos (cu excepția modelului e-Power), dar, în general, aceasta este o mașină relaxantă și confortabilă în care puteți face distanțe lungi.
Pe un drum întortocheat
Qashqai nu se înclină prea mult în viraje rapide, dar nu se simte deosebit de distractiv să conduci pe un drum dificil. Se rotește cu precizie și frânează brusc, dar ceva de genul Mazda CX-5 sau Toyota C-HR se simte mai potrivit pentru un stil de condus entuziast.
Interiorul spațios și bine gândit oferă o mulțime de accente practice, deși alte modele similare au portbagajul mai mare
Chiar și cei mai slabi adulți se vor putea întinde confortabil în față, unde pot folosi un set de suporturi mari pentru pahare, amplasate în consola centrală, precum și buzunare generoase ale ușii, care vor primi și sticle mari de apă. Trebuie să rămân hidratat zilele astea.
Două tipuri diferite de porturi USB și un punct de priză de 12 volți sunt prevăzute în fața manetei de viteze stupoase și puteți plasa obiectele personale în torpedoul mic sau în coșul central mai generos.
Spatiu pe banchetele din spate
În spate, cele două scaune exterioare confortabile vor găzdui confortabil adulții, în timp ce cel central va fi cel mai bine lăsat pentru copii sau adolescenți. Spațiul pentru picioare este grozav – mai bun decât în vechiul Qashqai, care era deja spațios – și spațiul pentru cap este și el generos, chiar dacă ai montat trapa panoramică.
Ușile din spate se deschid la 85 de grade, facilitând intrarea și ieșirea, iar două linguri din buzunarele ușii vor primi o pereche de sticle de apă. Cotiera centrală rabatabilă încorporează și niște suporturi de pahare destul de subțiri.
Spațiu de pornire
În comparație cu alternative precum Kia Sportage și Volkswagen Tiguan, Qashqai este puțin mai puțin în ceea ce privește spațiul portbagajului. Cu 503 litri în comparație cu cei 591 litri ai lui Sportage și 615 litri ai lui Tiguan, poate fi necesar să lăsați o geantă în urmă, dar este totuși suficient de spațioasă pentru a lua un cărucior pentru copii și câteva genți moale.
Acum puteți specifica un hayon acționat electric, care face încărcarea mai ușoară atunci când transportați o mulțime de cumpărături, la fel ca și buza cu sarcină redusă. Rabatați scaunele din spate și obțineți 1.539 de litri de spațiu, tot mai puțin decât Sportage și Tiguan, dar podeaua portbagajului este plată și lată, astfel încât să puteți profita la maximum de spațiul disponibil. Modelele N-Connecta au o podea configurabilă a portbagajului, cu toate acestea, spațiul de portbagaj este redus la 479 de litri. Dacă luați modelul Tekna+, amplificatorul sistemului de sunet BOSE afectează și mai mult spațiul portbagajului, astfel încât obțineți doar 436 de litri. Cârlige, puncte de legare și o priză de 12 volți sunt furnizate pe toate modelele.
Calitatea mult îmbunătățită a cabinei și tehnologia decentă fac Qashqai competent, dacă nu deosebit de interesant în interior
Cel mai recent habitaclu al lui Nissan Qashqai este un mare pas înainte față de predecesorul său, veți obține învelișuri din piele Nappa și din piele pe bordurile superioare și chiar și modelele cu specificații inferioare au materiale plastice de înaltă calitate și butoane care se simt solide și bine făcute.
Stilul general al interiorului este, de asemenea, mai bun, nu este aventuros în sensul ceva de genul lui Peugeot 3008 , dar aspectul mai tradițional are propriul său atractiv. Un panou de instrumente digital decent de 12,3 inci înlocuiește configurația analogică a mașinii vechi.
Sistemul de infotainment nu este chiar la standardul celor mai bune alternative de acolo și are un început prost în echiparea Visia entry-level, care primește un stereo destul de simplu, care încorporează un CD Player (ți-l amintești?) și un radio digital DAB.
Acolo unde majoritatea alternativelor oferă sisteme de infotainment cu ecran tactil în modelele lor de bază, va trebui să treceți la versiunea Acenta Premium pentru a avea acces la un ecran tactil de 8 inchi aici. Vine cu Apple CarPlay și Android Auto cu fir și o cameră video din spate, deși răspunsurile pot fi puțin întârziate atunci când comutați între funcții.
Modelele N-Connecta beneficiază de un ecran tactil de 12,3 inchi îmbunătățit, care adaugă servicii NissanConnect și Apple CarPlay wireless (Android Auto este încă conectat). Decorul Tekna adaugă un afișaj head-up de 10,8 inchi, clar și ușor de utilizat. Încărcarea fără fir a telefonului este, de asemenea, standard pentru aceasta și modelul Tekna+.
MPG, emisii și taxe
Există trei opțiuni de motorizare oferite aici, în primul rând aveți posibilitatea de a alege fie o unitate pe benzină mild-hybrid turboalimentată de 136 CP, fie 154 CP, echipată cu un manual cu șase trepte. Unitatea mai puternică poate fi avută și cu o transmisie automată și tracțiune pe patru roți. Am opta pentru transmisia automată aici, deoarece oferă o progresie lină și se potrivește bine naturii lui Qashqai. Fiind o unitate (CVT) variabilă continuu, tinde să facă drona motorului sub o accelerație puternică, totuși.
Modelul de 136 CP emite 143 g/km de CO2 și gestionează 44,5 mpg, în timp ce versiunea de 154 CP emite 145 g/km și returnează 44,1 mpg. Alegeți versiunea cu tracțiune integrală și aceasta scade la 155 g/km și 41,2 mpg, așa că alegeți această opțiune doar dacă aveți într-adevăr nevoie de ea.
Tehnologia hibridă folosește un mic motor electric pentru a spori economia și performanța, dar nu este ceva ce ai observa în timpul conducerii și nu are capacități de conducere numai electrice. Pentru asta veți avea nevoie de versiunea e-Power de vârf. Este numit de Nissan un model pe benzină/electric, dar nici el nu este un model hibrid tradițional. Combină un motor turbo pe benzină de 1,5 litri cu un motor electric pentru a produce 188 CP, motorul pe benzină încarcă o baterie litiu-ion mică de 2,1 kWh care, la rândul său, alimentează motorul electric care este conectat la roțile din față.
Totul sună puțin complicat, dar rezultatul final este o experiență de condus foarte lină și receptivă – mai degrabă asemănătoare cu o mașină complet electrică – iar pornirea motorului pe benzină pentru a încărca bateria este discretă. Poate rula pentru perioade limitate numai cu alimentarea bateriei și nu îl conectați la priză, deoarece motorul pe benzină face toată încărcarea.
Frânarea regenerativă este suficient de puternică pentru a permite conducerea cu o singură pedală în majoritatea scenariilor, deși, cu o economie medie de combustibil de 52,3 mpg și 122 g/km CO2, nu oferă tocmai economiile de combustibil la care te-ai putea aștepta. De asemenea, nu beneficiază de scutirile BIK și de taxele rutiere care sunt oferite vehiculelor electrice pure.
Siguranță și securitate
Qashqai a obținut cinci stele din cinci în evaluările Euro NCAP, obținând un scor de 91% atât pentru siguranța pasagerilor adulți, cât și a copiilor. Sistemele de asistență pentru siguranță au fost evaluate și mai mult la 95% – acesta este un SUV sigur.
Caracteristicile active pasive și de siguranță includ alertă de trafic transversal din spate, intervenția în unghiul mort, avertizare de coliziune frontală și sisteme de intervenție pe bandă. Controlul adaptiv al vitezei de croazieră și senzorii de parcare din spate sunt, de asemenea, standard pentru toate modelele.
Fiabilitate și probleme
Qashqai a depășit în mod regulat topurile de vânzări de SUV-uri de dimensiuni medii și totuși modelul anterior nu a fost considerat ultimul cuvânt în ceea ce privește fiabilitatea de către proprietari. Noul model pare mult mai substanțial și mai bine construit, abordând multe dintre preocupările ridicate cu Qashqai mai vechi.
Este prea devreme pentru a spune cum se va descurca în mizele de fiabilitate, dar totul pare să indice un produs mult îmbunătățit. Au existat două retrageri minore până acum, una fiind pentru un sistem de asistență la direcție care poate provoca un zgomot în timpul funcționării.
Aici este oferită o garanție destul de standard de trei ani/60.000 de mile, cu posibilitatea de a extinde acoperirea atâta timp cât mașina are mai puțin de 10 ani și a acoperit sub 160.000 de mile. Componentele dedicate EV vin și cu propria lor garanție de cinci ani/60.000 de mile.
Cuprins
Image | Product | Features | Price |
Our Pick1 | Product Name | Product Features |