Calculatoare

Skoda Superb Recenzie și prețuri 2023

Skoda Superb Recenzie și prețuri 2023

Skoda Superb oferă spațiu de vârf pentru picioarele din spate și niveluri impresionante de calitate a construcției la un preț avantajos. Un Volkswagen Passat are totuși un interior mai frumos, în timp ce un Insignia este puțin mai distractiv de condus.

Acest scor este acordat de echipa noastră de

recenzori experți

după teste ample ale mașinii

Ce e bun

  • Spatiu interior imens
  • Echipament standard generos
  • Prețuri competitive peste tot

Ce nu e asa de bine

  • VW Passat este un plus în interior…
  • … și puțin mai confortabil
  • Vauxhall Insignia este mai distractiv

Este Skoda Superb o mașină bună?

Skoda Superb este o mașină mare de familie care, din exterior, pare să aibă aproximativ aceeași dimensiune ca un Volkswagen Passat , Ford Mondeo , Vauxhall Insignia Grand Sport sau Mazda 6 . Cu toate acestea, pășiți înăuntru și este ceva ca un Tardis prin comparație.

Practic, dacă Doctor Who ar fi căutat o mașină, Skoda Superb ar fi pe lista scurtă.

Este destul de impresionant și din punct de vedere al calității: în interior este extrem de aproape de un Passat când vine vorba de aspect și simț. Destul de aproape, de fapt, încât majoritatea oamenilor nu ar observa cu adevărat diferența. Dacă suntem pretențioși, jumătatea inferioară a cabinei lui Superb are mai multe plastice zgâriate, dar totul în interior este impresionant de bine înșurubat, iar materialele aflate la distanță de atingere realistă se simt toate de ultimă generație. Este departe de vechea imagine de marcă bugetară a Skoda.

Fiecare Superb vine cu un sistem de infotainment de 8,0 inchi cu radio DAB și Bluetooth ca standard, deși puteți face upgrade la o versiune de 9,2 inchi. Ambele arată grozav cu fața din sticlă atunci când sunt oprite, dar afișează și o grafică clară odată activată și răspund foarte bine la vibrații, ciupituri și zoom-uri. Ambele sisteme oferă, de asemenea, Apple CarPlay wireless și suport Android Auto prin cablu.

Și mașinile nu vin cu mult mai mari înăuntru decât asta. Există o cantitate imensă de spațiu în jurul scaunelor din față, iar șoferul beneficiază de reglaje generoase ale scaunului și ale roților, în special cu scaunele reglabile electric, opționale. În spate, este aceeași poveste – adulții înalți vor avea o cantitate aproape comică de spațiu pentru genunchi așezați pe scaunele din exterior, iar capetele lor vor fi foarte timide de tavan.

 Cumpărați benzina 1.5 dacă sunteți des în oraș, sau diesel 2.0 dacă nu sunteți. Trim SE-L este cel mai bun pariu în ambele cazuri. Accesați pagina noastră de oferte pentru a vedea ce ați putea economisi la una!

Pe baza acestui fapt, portbagajul lui Superb este cea mai mare dintre alternativele sale, cu o ofertă colosală de 625 de litri. Nimic măcar nu se apropie.

Deși există opțiuni mai puternice pe benzină, entry-level 1.5 cu 150 CP nu te lasă niciodată cu poftă atunci când accelerezi și este întotdeauna extrem de lină și silențioasă. Este o alegere excelentă dacă conduceți cea mai mare parte a condusului în oraș, dar există și un model hibrid plug-in fantastic de care trebuie să luați în considerare dacă doriți ceva în care să puteți naviga la viteze reduse folosind doar energie electrică. Acesta din urmă este atât de bun, încât a câștigat premiul pentru cea mai bună mașină hibridă mare la premiile Carwow Car of the Year 2021.

Având în vedere că Superb este o mașină de companie populară, dieselul este probabil să rămână o opțiune populară, totuși. Punctul favorabil al ofertelor de 2.0 litri este varianta de 150 CP, cu economie de combustibil excelentă, dar încă impresionantă, și prețuri rezonabile, făcându-l cel mai bun polivalent din gamă.

Superb este o mașină mare, dar este ușor de condus în oraș. Are o direcție ușoară, precisă și o vizibilitate bună pentru manevre strânse. Totuși, nu este perfect, cu denivelările fiind enervant de ușor de auzit în cabină.

Mergeți pe autostradă și Superb-ul își iese totuși pe cont propriu. Senzația sa moale și plină o face excelentă pentru a parcurge distanțe lungi, iar cabina sa rămâne destul de silențioasă indiferent de motorul pe care îl alegeți. Luați-l pe drumuri mai înguste, iar compromisul pentru confort este evident. Nu este deloc groaznic, dar nu este departe de a fi de-a dreptul distractiv, aplecându-se prin viraje destul de vizibil și nu reușește să ofere prea multe în ceea ce privește implicarea șoferului. Dacă sunteți în căutarea unui lucru puțin mai implicant, Mazda 6 și BMW Seria 3 , mult mai scump , merită să aruncați o privire.

S-ar putea să fi observat, atunci, că există foarte puține rele de spus despre Skoda Superb. În afară de unele probleme de confort destul de minore, este un echipament universal extraordinar de impresionant – unul pe care ar trebui să îl luați în considerare cu seriozitate.

Înainte de a cumpăra, asigurați-vă că vedeți cât de mult puteți economisi de la unul pe paginile noastre de oferte Skoda Superb sau, dacă sunteți în căutarea unei mașini second hand, consultați cea mai recentă mașină disponibilă pe pagina noastră Skoda second hand .

Cât costă Skoda Superb?

Skoda Superb are o gamă recomandată de 30.225 lire sterline până la 44.930 lire sterline. Cu toate acestea, cu carwow puteți economisi în medie 1.185 GBP. Prețurile încep de la 28.172 GBP dacă plătiți cash. Plățile lunare încep de la 339 GBP. Prețul unui Skoda Superb second-hand pe carwow începe de la 19.350 GBP.

Cele mai populare 3 versiuni ale noastre de Skoda Superb sunt:

Skoda Superb oferă o valoare puternică în ceea ce este, desigur, o zonă în scădere a pieței, având în vedere că Volkswagen Passat este acum disponibil doar în variantele Estate, iar Ford Mondeo și Vauxhall Insignia Grand Sport au fost întrerupte.

Se combină bine cu alternativele rămase, ajungând cu mult sub modelul elegant Volkswagen Arteon, dar fiind puțin mai scump decât Mazda 6, mai comparabilă, în echiparea de bază. Pentru cheltuiala suplimentară, veți obține un motor mai puternic și mult mai mult spațiu interior, totuși. Am opta pentru echipamentul SE L de gamă medie și am rămâne cu impresionantul motor pe benzină de bază de 150 CP pentru cea mai bună valoare.

Skoda Superb este o mașină mare, dar chiar și motorul de bază se simte receptiv și plin de viață. Este și confortabil, dar majoritatea alternativelor sunt mai distractiv de condus, iar călătoria ar putea fi mai lină peste denivelări

În oraș

Poate fi mare, dar Superb se descurcă bine la conducerea în oraș datorită direcției ușoare, vizibilității deosebite și cercului de braț decent. Senzorii de parcare față și spate sunt standard, în timp ce o cameră de retrovizoare și asistență la parcare sunt opționale pentru toate, cu excepția modelului L&K de sus. În timp ce confortul general este lăudabil, denivelările ascuțite pot tulbura călătoria, în special la modelele echipate cu roți mai mari de 18 și 19 inchi.

Pe autostrada

Superb-ul își ridică cu adevărat numele pe autostradă, unde manierele sale relaxate de condus, habitaclu rafinat și suspensia moale te transportă senin. Asistența de călătorie este opțională pe toate, cu excepția modelului SE de bază, și include controlul adaptiv al vitezei de croazieră, asistența adaptivă a benzii de rulare, asistența la blocajele în trafic și asistența la parcare. Unele dintre aceste funcții pot fi opționale și individual.

Motoarele de bază pe benzină și diesel de 150 CP sunt perfect capabile să mențină vitezele pe autostradă, în timp ce opțiunea diesel de 200 CP oferă o economie mare de combustibil și nu se va simți treptat chiar și cu o gamă completă de pasageri și bagaje la bord.

Pe un drum întortocheat

Ok, deci Superb nu este tocmai um… superb la toate și, deși se simte perfect stabil în jurul unui drum de țară întortocheat la viteze mai mici, aceasta în mod clar nu este o mașină sport . Se aderă bine și nu se va înclina prea mult prin curbe, dar chiar dacă alegeți motorul puternic pe benzină de 280 CP de 2,0 litri, cu cutie de viteze automată DSG cu schimbare rapidă și tracțiune integrală, manevrabilitate tinde să pară puțin plutitoare și imprecis. O Mazda 6 îți va pune un zâmbet mai larg pe față, dar va trebui să te întinzi până la un BMW Seria 3 dacă dinamica de manevrare este atât de importantă pentru tine. Amortizoarele adaptive sunt disponibile ca opțiune pentru echipamentele superioare, dar nu ne-am deranja cu cheltuiala suplimentară atunci când acesta nu este în mod clar punctul forte al lui Superb.

Spațiu și caracter practic

Nu veți găsi un interior mai spațios și, în afară de câteva piese ornamentale minore, calitatea cabinei este de asemenea grozavă. Nivelurile de practicitate sunt, de asemenea, peste medie, deși câteva lucruri plăcute costă suplimentar

Acesta este genul de mașină pe care îl alegeți dacă membrii familiei dvs. trebuie să se agațe în mod regulat pentru a trece prin uși – este atât de mult spațiu în interiorul Superb. Scaunele din față oferă o mulțime de ajustări cu scaune electrice și chiar și o funcție de masaj disponibilă pentru toate mașinile, cu excepția modelelor SE.

Skoda s-a asigurat că fiecare colț poate fi folosit ca spațiu de depozitare; de la uriașa cutie cu aer condiționat dintre cotiera din centrul față, până la sertarele încorporate în bazele scaunelor din față și coșurile masive ale ușilor, nu va trebui să lăsați nimic în urmă. Un raft care oferă încărcare fără fir opțională este prevăzut pentru mobil înaintea manetei de viteză și chiar și torpedoul este suficient de spațios pentru a fi util. Există un port USB-C mai nou în consola centrală și un port USB în cotieră.

Spatiu pe banchetele din spate

Numărul de spațiu din față nu înseamnă nici un banchete din spate înghesuite. Trei adulți se vor putea simți confortabil în rândul din spate, cu mult spațiu pentru cap și picioare, deși umerii li se pot freca puțin. Există o pereche de coșuri generoase de ușă și suporturi pentru pahare în spătarul central al scaunului din spate, precum și o pereche de porturi de încărcare USB. Ancore ISOFIX sunt prevăzute în cele două scaune exterioare, iar ușile se deschid larg, astfel încât nu veți avea prea multe probleme la montarea unui scaun pentru copii acolo.

Spațiu de pornire

Portbagajul Skoda Superb va înghiți 625 de litri de bagaje – cu mult peste oricare dintre alternativele sale. Sedanul VW Passat întrerupt s-a apropiat cel mai mult cu 585 de litri, dar Mazda 6 poate gestiona doar 480 de litri. Plug-in hybrid Superb are o ofertă puțin mai mică de 485 de litri, datorită bateriilor care se află sub podeaua portbagajului, care este încă competitivă în această clasă.

Trapa din spate se deschide larg pentru a dezvălui un spațiu de încărcare plat cu o serie de cârlige, curele și compartimente pentru a vă ajuta să vă asigurați bagajele. Există un pic de buză de încărcare, ceea ce înseamnă că va trebui să ridicați mai degrabă decât să glisați bagajele grele pe spate. Dacă aveți nevoie de mai mult spațiu, coborând scaunele din spate, obțineți un spațiu de încărcare cu adevărat masiv de 1.760 de litri.

Hibridul oferă 1.610 litri ceva mai mic, dar chiar și asta este mai mult decât unele SUV-uri de dimensiuni medii, iar dacă ai nevoie cumva de și mai mult spațiu de încărcare, Skoda Superb Estate va împacheta în 1.950 de litri de bagaje cu scaunele din spate jos. De asemenea, oferă o podea reglabilă a portbagajului și huse de încărcare retractabile unde trapa Superb se descurcă fără ele.

Skoda Superb se apropie incomod de a se potrivi cu interiorul mai scump al Volkswagen Passat, deși există încă câteva materiale plastice zgâriate dacă te uiți suficient de bine prin cabină.

Skoda Superb este prezentată ca o ofertă mai accesibilă pentru Volkswagen Passat, dar interiorul său nu sugerează nicio reducere a costurilor. O actualizare recentă le-a adus pe cei doi mai aproape în ceea ce privește aspectul și senzația, făcând din Superb o propunere de valoare și mai bună. Câteva piese minore nu se potrivesc cu modelul Passat, mai scump, dar puțini oameni vor observa.

Toate comenzile și aparatele de comutare se simt solide la atingere, chiar și scaunele din pânză cu ornamente SE de la bază arătând că vor rezista bine la rigorile utilizării zilnice în anii următori. Pielea este standard pe modelele SE L și L&K, modelul Sportline Plus având Alcantara matlasată și un volan mai sportiv. Pachetele de ambianță interioară cu LED-uri cu 10 culori sunt disponibile pentru modelele superioare, iar trapa și scaunele încălzite sunt opționale. Trebuie doar să fiți conștienți de faptul că dacă bifați prea multe opțiuni, veți încălca în curând nivelurile de preț ocupate de berlinele sportive de lux cu insigne Audi și BMW pe capotă.

Superb de la nivel de intrare primește un ecran tactil de infotainment de 8,0 inchi care include radio DAB, tethering WiFi și Bluetooth ca standard. Apple CarPlay wireless și Android Auto cu fir fac acum și ele parte din pachet. Tehnologia SE adaugă navigarea prin satelit, deși puteți utiliza deja aplicațiile încorporate ale telefonului. Modelele Sportline Plus și L&K oferă un sistem puțin mai mare de 9,2 inchi, dar fără funcționalitate suplimentară.

Puteți accesa funcțiile utilizate în mod obișnuit printr-un rând de butoane de fiecare parte a unității mai mici, deși sistemele de 9,2 inchi au un singur rând de butoane. Controlul vocal este standard, dar nu deosebit de fiabil, așa că ne rămânem doar la tastele de comenzi rapide și ecranul tactil. Ambele unități răspund rapid la comenzi și sunt intuitive de utilizat.

Cockpitul virtual digital al Skoda este acum standard pentru toate echipamentele și oferă cabinei o senzație mai modernă și de lux. Citirea este luminoasă și clară și poate fi personalizată pentru a afișa informațiile preferate. Nici Volkswagen Passat Estate , nici Mazda 6 nu oferă un afișaj digital pentru șofer în ornamentele de bază.

MPG, emisii și taxe

Skoda Superb este oferită într-o gamă largă de opțiuni de motor și de transmisie, inclusiv benzină, diesel și un hibrid plug-in, precum și cutii de viteze manuale și automate și tracțiune pe două și patru roți.

Benzina de 1,5 litri turbo de 150 CP este puternică, silențioasă și capabilă în oraș și pe autostradă. Echipat cu transmisia manuală cu șase trepte, va reveni până la 47mpg în regim mixt și emite 136 g/km de CO2. Va ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,1 secunde, ceea ce este mai rapid decât Mazda 6 și este, de asemenea, mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil.

Benzinele turbo de 2,0 litri de 190 CP și 280 CP sunt, evident, mult mai rapide, dar în medie 40,3 mpg și, respectiv, 33,2 mpg și vor costa mai mult pentru funcționare și asigurare. Acestea fiind spuse, versiunea de 280 CP vine standard cu tracțiune integrală și se va accelera până la 62 mph într-un interval foarte rapid de 5,3 secunde, făcându-l destul de tentant dacă viteza este treaba ta.

Ofertele diesel încep cu turbodieselul de 2,0 litri de 150 CP, oferă 59,3 mpg și 125 g/km de CO2 cu cutia de viteze manuală sau o eficiență puțin mai mică atunci când este echipat cu motorul DSG cu șapte trepte și este la fel de rapid ca și benzina 150 CP. Este alegerea grupului pentru călătoriile obișnuite pe autostradă și, în timp ce motorina mai puternică de 200 CP are o putere de depășire mai bună, cifrele de economie de combustibil coboară la 50,4 mpg. Poate fi avut cu tracțiune integrală, deci ar fi alegerea mai bună dacă aveți nevoie de niveluri suplimentare de aderență.

Opțiunea finală de motor este un hibrid plug-in, care are foarte mult sens dacă faceți frecvent călătorii scurte prin oraș și aveți un loc la îndemână pentru a încărca bateria. Combină un motor turbo pe benzină de 1,4 litri cu un motor electric pentru a produce 218 CP, acest lucru îl aduce de la 0 la 100 km/h în doar 7,7 secunde (la fel ca pe benzina de 190 CP) și dacă profitați la maximum de cele 44 de mile ale vehiculului integral electric interval, are o cifră oficială de 224,4 mpg.

La călătoriile mai lungi, cifra ta va scădea mai aproape de 100 mpg, tot un rezultat grozav și cea mai eficientă opțiune aici, atâta timp cât nu mergi des pe drumuri lungi pe autostradă. Este de remarcat faptul că cutia de viteze automată se poate simți un pic sacadată atunci când comutați între modurile electric și benzină, iar plug-in-ul disponibil, de asemenea, numai pe modelele de top SportLine Plus și L&K, ceea ce îi crește prețul.

Siguranță și securitate

Skoda Superb a primit un rating complet de cinci stele Euro NCAP în 2015, când a fost lansat. A primit un rating de 86% atât pentru siguranța ocupanților adulților, cât și a copiilor și, în timp ce regimul de testare a devenit mult mai dur, Superb a primit, de asemenea, mult mai mult echipament de siguranță pasiv și activ în anii care au trecut.

În mod standard, aveți senzori de parcare față și spate, controlul vitezei de croazieră, asistența la pornirea în pantă, senzorul de oboseală a șoferului și oprirea/pornirea fără cheie. Caracteristicile opționale includ asistență la parcare, cameră retrovizoare, control adaptiv al vitezei de croazieră, asistență pentru benzi și detectarea punctului mort.

Fiabilitate și probleme

Superb este în producție de câțiva ani și are o serie de componente comune cu alte mașini ale Grupului VW, ceea ce l-a ajutat în miza fiabilității. Sondajele efectuate de proprietari l-au plasat printre cele mai fiabile mașini din clasa sa și, deși au existat câteva retrageri, niciuna nu a fost de o natură deosebit de serioasă.

Skoda Superb vine cu o garanție standard de trei ani/60.000 de mile, aceasta putând fi extinsă cu până la încă doi ani și maxim 100.000 de mile pentru 630 de lire sterline. Plug-in hybrid are, de asemenea, o garanție de opt ani/160,00 de mile pentru acumulatorul său.

Există o selecție de planuri de servicii fixe și flexibile din care să alegeți.