Calculatoare

SUV Mercedes GLE 2023 revizuire si preț

SUV Mercedes GLE 2023 revizuire si preț

Noul Mercedes GLE oferă spațiu, lux și tehnologie superbe. Este păcat că mașina entry-level nu este deosebit de confortabilă și spațiul pe locurile din spate este îngust.

Acest scor este acordat de echipa noastră de

recenzori experți

după teste ample ale mașinii

Ce e bun

  • Design interior minunat
  • Motoare diesel puternice
  • O mulțime de spațiu pentru pasagerii din spate

Ce nu e asa de bine

  • Scaunele din spate înghesuite
  • Suspensie standard fermă
  • Un singur motor pe benzină disponibil

Mercedes GLE este mașina ideală pentru tine dacă vrei un SUV care să poată transporta șapte într-o cabină mare și luxoasă, cu accent pe confort, nu pe sportivitate.

Există chiar și un model V8 twin-turbo de 4,0 litri care lovește mult mai tare decât pare – imaginează-ți Arnold Schwarzenegger în Kindergarten Cop și vei fi aproape.

Nu va lipsi Mercedes GLE din parcarea de lucru, asta e sigur. De la grila frontală uimitoare până la prizele sale de aer gigantice și jantele din aliaj de 20 de inci, totul arată convenabil de impunător.

Interiorul lui Mercedes GLE este mai mult decât la înălțimea exteriorului. Obțineți o mulțime de ornamente minunate din metal periat, materiale plastice negre strălucitoare și inserții superbe din lemn nelacuit, care îi conferă un aer serios de clasă.

Pentru a vă asigura că acest lemn și piele nu fac Mercedes GLE să se simtă ca un vechi club country înfundat, acesta vine și cu unul dintre cele mai tare sisteme de infotainment din jur. Cele două ecrane uriașe ale sale se îmbină pentru a forma un singur afișaj larg, cuprinzător, prin care controlezi totul, de la controlul climatizării până la navigația prin satelit încorporată. În ciuda aspectului său strălucitor, încă nu este la fel de ușor de utilizat ca sistemul iDrive mai simplu al lui BMW X5.

Măcar să te simți confortabil în Mercedes GLE nu va prezenta probleme. Scaunele din piele sunt dotate standard cu multe reglaje și există loc pentru șoferii serios înalți să se simtă confortabil. Este o poveste similară în spate, dar scaunele șase și șaptele înghesuite – care sunt standard în toate mașinile cu excepția 300d, 350de PHEV sau AMG 63 S – sunt suficient de mari doar pentru copii.

Cu toate acestea, mult mai încăpătoare este portbagajul lui Mercedes GLE. Este mai mare decât BMW X5 și suficient de mare pentru a ține bagajele unei familii timp de o săptămână. Scaunele din spate se rabatează la apăsarea unui buton și formează un spațiu de încărcare aproape complet plat – perfect dacă veți găsi vreodată nevoie să transportați niște mobilier voluminos.

Dacă transportul de încărcături grele sună ca ceva pe care îl vei face în mod regulat, modelul diesel 400d este GLE potrivit. Este destul de neted, nu costă pământul să funcționeze, dar are o putere decentă de tragere. Există, de asemenea, un model diesel mai accesibil, cu ceva mai puțină putere și un model pe benzină mai viguros, care este mai rapid, dar și destul de însetat.

Indiferent de motorul pe care îl alegeți, GLE este cel mai bun cu suspensia pneumatică Airmatic, care este standard pentru echiparea AMG Line Premium Plus. Acest lucru face ca Merc să fie mai silențios și mai confortabil de condus, mai ales în oraș. Există, de asemenea, o suită de sisteme de asistență a șoferului, care merită luate în considerare, care vă vor accelera, frâna și chiar vira – tocmai ceea ce vă va scăpa de durerile călătoriilor lungi pe autostradă.

Cu toate acestea, Audi Q7 este încă puțin mai relaxant pentru a călători, iar BMW X5 este mai distractiv de condus pe un drum de țară întortocheat. Dar, dacă este un SUV stilat și spațios pe care îl cauți, atunci Mercedes GLE merită luat în considerare.

În mod clar, nu vei face cumpărături pentru un SUV de lux dacă nu ai destui bani de cheltuit, dar GLE este scump chiar și lângă alte 4×4 premium.

Comparând mașina entry-level cu mașina entry-level, Audi Q7 și BMW X5 pornesc de la mii de lire mai puțin decât marele Merc.

Dieselul cu patru cilindri este cel mai ieftin model, deși trecerea la hibridul plug-in sau la dieselul cu șase cilindri nu vine cu o premium masivă.

Veți avea nevoie de buzunare foarte adânci și de o conductă de petrol privată pentru a cumpăra și a rula unul dintre modelele AMG super-rapide și super scumpe.

Pentru o mașină atât de uriașă, GLE nu este prea intimidant pentru a conduce prin oraș. Cercul de viraj este rezonabil de strâns conform standardelor mari 4×4, iar fiecare model are o cutie de viteze automată cu nouă trepte pentru a circula în trafic fără a-ți deranja piciorul stâng. O vizibilitate mai bună de jur împrejur ar ajuta totuși la manevre și la parcare – trebuie să vă bazați foarte mult pe senzorii și camerele de parcare.

Chiar și cel mai puțin puternic GLE este o mașină rapidă, așa că puteți profita cu ușurință de orice goluri din trafic.

Călătoria este ok la suspensia standard, dar chiar îți dorești suspensie pneumatică pentru cel mai bun confort. Este genial la netezirea suprafețelor aspre.

Dacă gândul de a conduce o mașină atât de mare și grea vă înțeapă conștiința verde, aruncați o privire atentă la hibridul plug-in GLE 350de. În mod neobișnuit, vine mai degrabă cu un motor diesel decât cu un motor pe benzină, dar autonomia complet electrică înseamnă că nu ar trebui să ardeți o picătură de ulei pe o distanță de până la 58 de mile, ceea ce este foarte impresionant. Evident, va trebui să vă puteți reîncărca în mod regulat pentru a beneficia la maximum de el, dar nu pot fi multe curse de școală pe care 350de nu le poate finaliza cu energie electrică.

Pe autostrada

GLE este o mașină grozavă de autostradă. Fiecare motor are putere din abundență, așa că în curând vei ajunge la 70 mph, chiar și cu o încărcătură plină de oameni și bagaje.

Motorul nostru cel mai puțin favorit pentru lucrările pe autostradă este dieselul 300d cu patru cilindri, care poate suna puțin ursuz când tragi pentru a depăși. Alte variante de motorizare sunt mai lin și mai silențioase, deși toate modelele generează destul de mult zgomot de drum prin pneurile lor enorme.

Poziția de conducere este confortabilă pe distanță lungă. Deși pernele de scaun se simt puțin prea ferme la început, ele sunt de fapt foarte susținătoare și stai suficient de sus pentru a avea o vedere bună în față deasupra mașinilor mai mici, cu excepția cazului în care ești scund sau ai scaunul la setarea cea mai joasă.

Pe un drum întortocheat

Este o mașină foarte mare, GLE, și ești conștient de dimensiunea ei pe drumuri foarte înguste. Chiar și așa, Mercedes-ul poate avea grijă de el însuși atunci când drumul începe să se răsucească și să se întoarcă.

Suspensia standard este bună, dar sistemul Airmatic este mult mai bun. Puteți întări suspensia pentru o conducere mai sportivă sau puteți selecta o setare mai confortabilă pentru a vă mulțumi pasagerii.

Nu obțineți implicarea sau agilitatea care sfidează fizica a unui BMW X5, dar vă puteți bucura de condusurile B-road în GLE.

Modelele AMG trec la o altă ligă în ceea ce privește performanța și manevrabilitatea în detrimentul unui anumit confort.

Stai sus în GLE, așa cum te-ai aștepta de la un 4×4 mare. Chiar și așa, s-ar putea să doriți să ridicați puțin scaunul, deoarece tabloul de bord înalt al mașinii înseamnă că șoferii mai scunzi nu pot vedea atât de bine cum ați spera dacă nu este ridicat scaunul.

Este o lucrare rapidă și ușoară, datorită butoanelor de reglare electrică în formă de scaun de pe portiera șoferului. Este o modalitate cu adevărat intuitivă de a schimba poziția scaunului și este o marcă comercială Mercedes – vă întrebați de ce mai mulți producători de mașini nu urmează exemplul lui Merc.

Există o mulțime de reglaje și pentru volan, deși este nevoie de o vârstă pentru ca motorul electric să miște volanul înăuntru, în afară și în sus și în jos. Ați termina în mai puțin de jumătate din timp cu reglarea manuală, dar asta nu ar părea corect într-o mașină de lux, nu-i așa?

În afară de torpedoul destul de mic – un odorizant ocupă mult spațiu – există o mulțime de spațiu de depozitare în partea din față a cabinei. Coșurile de gunoi sunt masive, deși este păcat că nu sunt căptușite pentru a împiedica zgomotul lucrurilor. Există, de asemenea, o mulțime de spațiu pentru cote și capete sub cotiera șoferului.

Există două suporturi mari pentru pahare între scaunele din față, cu spațiu pentru un balon sau o ceașcă foarte mare la pachet. Dacă aveți o sticlă sau o cutie mai îngustă, suporturile o vor prinde prin apăsarea unui buton pentru a o opri să se răstoarne.

Spatiu pe banchetele din spate

GLE este fie o limuzină foarte spațioasă pe piloni, fie un instrument de tortură, în funcție de situația în care stai în al doilea sau al treilea rând.

Dacă sunteți în mijloc, există mult spațiu pentru cap și picioare, chiar și în mașinile cu trapă. Tunelul de transmisie vă împiedică puțin dacă sunteți trei, dar doi adulți înalți vor fi mai mult decât fericiți într-o călătorie lungă.

Le vei șterge zâmbetul de pe fețe dacă merg pe al treilea rând în drum spre casă. Spațiul pentru picioare și pentru cap sunt mici, dar lipsa spațiului pentru picioare este ceea ce face cu adevărat locurile șase și șapte o zonă interzisă pentru adulți. Nici măcar copiilor nu le va plăcea să fie în spate pentru perioade lungi de timp.

Este mai bine să ne gândim la GLE ca la un cu cinci locuri cu câteva locuri suplimentare pentru situații de urgență. Atât Audi Q7, cât și Land Rover Discovery sunt mai bune cu șapte locuri.

Dacă trebuie să instalați un scaun pentru copii voluminos, veți fi bucuroși de ușile cu deschidere largă. Cu toate acestea, este enervant că trebuie să ridicați un capac pentru a accesa punctele de montare ISOFIX. Există aproape loc pentru ca un adult să strângă în mijloc dacă aveți două scaune pentru copii montate.

Spațiu de pornire

Modelele cu șapte locuri nu au mult spațiu dacă toate scaunele sunt drepte. Gândește-te la două bagaje de mână, dar nu multe altele.

Rabatați scaunele (sau alegeți unul dintre modelele fără al treilea rând) și aveți mult mai mult spațiu. Nu există nicio buză pentru a ridica articolele peste, iar deschiderea este foarte largă, ceea ce facilitează încărcarea.

Coborâți și rândul din mijloc și spațiul este enorm, cu podeaua plată. Aproape că ai putea să te muți. Cu siguranță, luarea celui mai mare și toate posesiunile lor la uni la începutul mandatului nu va fi o problemă.

Ori de câte ori trebuie să încărcați până la tavan puteți depozita raftul pentru pachete sub podeaua falsă.

Dacă cheltuiți astfel de bani, vă veți chinui să cumpărați o mașină proastă. Având în vedere că fiecare SUV de pe lista dvs. restrânsă mai mult ca sigur face treaba și o face bine, vă puteți permite să lăsați aspectul și designul mașinii să vă influențeze decizia.

Urcă-te în GLE și s-ar putea să fii tentat să semnezi formularul de comandă acolo și apoi.

Ceea ce aduce cu adevărat atractivitatea pentru showroom-ul lui Merc la 11 este fabulosul sistem de infotainment MBUX cu ecran dublu. Deși există două ecrane, ele arată ca un singur afișaj continuu, dominând bordul și făcând tot ce conduceți acum să pară deodată de 10 ani depășit.

Ecranul din fața ta ia locul cadranelor tradiționale, dar cu o mulțime de informații suplimentare. Există patru aspecturi diferite din care puteți alege și puteți configura afișajul pentru a afișa computerul de bord, informațiile despre telefon, navigația prin satelit și multe altele. Schimbați ecranul folosind un controler din partea dreaptă a volanului.

Ecranul din stânga se ocupă de majoritatea funcțiilor de infotainment. La fel ca geamul său, afișajul este clar, clar și plin de culoare. Acest al doilea ecran este sensibil la atingere și răspunde rapid la orice intrare.

Nu trebuie să puneți urme murdare pe ecran decât dacă doriți. Există, de asemenea, un tracker pad între scaunele din față, ceea ce nu este cel mai ușor de utilizat, sau puteți folosi controlerul din stânga volanului. Puteți încerca, de asemenea, comanda vocală „Hey Mercedes”, care, teoretic, vă învață vocea și poate răspunde la o varietate de accente. Nu pare să înțeleagă prea bine brummies, totuși…

Calitatea este în mare parte foarte ridicată, dar există câteva întrerupătoare clătite și materiale plastice dure și zgâriete pe alocuri. Nu observați neapărat imediat pentru că standardul general este atât de bun, dar cabina unui BMW X5 este finisată mai constant.

MPG, emisii și taxe

Dacă doriți să mențineți amprenta de carbon redusă a automobilului dvs., modelele Mercedes-AMG sunt cel mai bine evitate. GLE 53 emite până la 247 g/km de dioxid de carbon, în timp ce GLE 63 S emite 281 g/km. Ambele modele folosesc tehnologie mild-hybrid pentru a elimina efortul de pe motor și pentru a îmbunătăți economia, dar chiar și așa veți face bine să depășiți mpg scăzut de 20 de secunde.

Diesel-urile fac fiecare galon să meargă mult mai departe. 300d revine până la 44,8 mpg conform cifrelor oficiale, în timp ce 400d atinge 35,8 mpg. Dacă trebuie să ai benzină și modelele AMG sunt puțin prea extreme, GLE 450 returnează maxim 28,8 mpg la testul oficial de economie.

Atâta timp cât vă puteți reîncărca regulat, cel mai economic și eficient model este hibridul plug-in GLE 350de. Combinând motorina și puterea electrică, acest model atinge până la 353,1 mpg în testele oficiale. Economia reală va depinde de cât de des sunt încărcate bateriile și de durata călătoriilor dumneavoastră.

Dacă sunteți șofer de mașină de companie , hibridul plug-in este cu siguranță alegerea gamei. Emisiile scăzute, de doar 20-23 g/km, împreună cu autonomia utilă numai electrică, plasează modelul 350de într-o bandă fiscală foarte scăzută pentru beneficii în natură.

Toate modelele GLE costă cu mult peste 40.000 de lire sterline, așa că atrageți suprataxa anuală de 355 de lire sterline pentru acciza pe vehicul . Se aplică timp de cinci ani după expirarea VED-ului original.

Siguranță și securitate

În 2019, experții în siguranță de la Euro NCAP au trecut Mercedes GLE prin seria lor de teste. A apărut cu ratingul maxim de cinci stele. SUV-ul Merc a obținut 91% pentru protecția ocupanților adulți, 90% pentru protecția ocupanților copiilor, 78% pentru siguranța pietonilor și 78% pentru caracteristicile sale de asistență în siguranță.

Setul standard include un sistem pentru a avertiza șoferul dacă obosește, o avertizare de unghi mort și o funcție activă de menținere a benzii de rulare pentru a menține mașina în centrul benzii dacă începe să se deplaseze fără a indica.

Toate modelele GLE sunt dotate cu sistemul de securitate Urban Guard care sună dur, care poate trimite un mesaj către mobil dacă mașina se mișcă sau cineva intră prin efracție.

Fiabilitate și probleme

Cei mai mulți dintre noi văd Mercedes ca fiind de încredere, dar vorbesc cu specialiștii din comerț și această reputație nu este întotdeauna meritată. Merc nu are neapărat performanțe bune în sondajele privind satisfacția clienților și fiabilitatea, deși GLE tinde să se descurce mai bine decât alte modele Mercedes. Chiar și așa, dacă doriți o experiență de proprietate fără probleme, poate doriți să luați în considerare un Lexus.