Dacă există o zonă a echipamentului de protecție care evoluează constant și, în general, într-o direcție bună, aceasta este găleată pentru creier, capacul antiderapant, alias casca de motocicletă. Noile materiale, noi tehnologii și tehnici și noi inovații în materie de siguranță au contribuit la modelarea căștii moderne de călărie, precum și la noi și mai stricte metodologii de testare și certificare.
Cel mai mare argument, însă, este care cască este cea mai bună? Nu este ceea ce cerem cu adevărat în lista de astăzi, dar contrapunctul este că nu toți călătoriile sunt la fel. Ceea ce poate fi casca perfectă pentru călărie pe pistă și curse, poate eșua îngrozitor într-un curs de enduro în deșert sau un curs de motocross. Și sunt cei care nu le pasă de stilul sportiv de călărie, preferând căștile confortabile care pot fi purtate pentru o plimbare de o zi între orașe.
În schimb, întrebarea de astăzi este care sunt cele mai bune căști care merită purtate, pentru orice tip de călărie, în 2023. Pentru a se califica, casca în sine nu trebuie să fi fost lansată anul acesta, dar ar trebui să fie cea mai mare. recentă iterație care poartă cele mai recente și mai mari progrese în materie de siguranță, tehnologie, materiale, confort sau orice combinație a tuturor celor patru. De asemenea, vom analiza atât opțiunile de vârf, cât și cele bugetare, pentru a oferi cea mai bună răspândire de căști.
Acestea fiind spuse, trec pe listă!
Shoei RF-1400
Când te gândești la ce este mai bun dintre cei mai buni, Shoei este unul dintre puținele nume care ar trebui să-ți apară imediat în cap, sau mai direct, să-ți apară în cap.
Când te gândești la ce este mai bun dintre cei mai buni, Shoei este unul dintre puținele nume care ar trebui să-ți apară imediat în cap, sau mai direct, să-ți apară în cap. După cum sugerează și numele, RF-1400 este actualizată mult așteptată de la RF-1200, ea însăși o cască legendară în ceea ce privește construcția și protecția pilotului, dar cu toate upgrade-urile așteptate de la o cască modernă.
Noua cască este într-o varietate de moduri, cel mai mic dintre acestea fiind o formă aerodinamică revizuită. Acest nou design oferă până la 4% mai puțină rezistență la vânt și zgomot, făcând o cască deja silențioasă și mai silențioasă. Căptușeala interioară reproiectată abordează una dintre puținele neplăceri ale RF-1200, adică că uneori era incomod de strâns pentru a trage. Un sistem de ventilație reproiectat se îmbunătățește, de asemenea, față de predecesorul său, permițând un flux optim de aer.
Carcasa căștii este încă realizată cu țesătura excelentă din fibră de sticlă, aramidă și fibre organice de la Shoei. Are o rezistență și o elasticitate superbe și a trecut atât certificarea SNELL M2020, cât și testele de certificare ECE 22.05.
Când te gândești la ce este mai bun dintre cei mai buni, Shoei este unul dintre puținele nume care ar trebui să-ți apară imediat în cap, sau mai direct, să-ți apară în cap. După cum sugerează și numele, RF-1400 este actualizată mult așteptată de la RF-1200, ea însăși o cască legendară în ceea ce privește construcția și protecția pilotului, dar cu toate upgrade-urile așteptate de la o cască modernă.
Noua cască este într-o varietate de moduri, cel mai mic dintre acestea fiind o formă aerodinamică revizuită. Acest nou design oferă până la 4% mai puțină rezistență la vânt și zgomot, făcând o cască deja silențioasă și mai silențioasă. Căptușeala interioară reproiectată abordează una dintre puținele neplăceri ale RF-1200, adică că uneori era incomod de strâns pentru a trage. Un sistem de ventilație reproiectat se îmbunătățește, de asemenea, față de predecesorul său, permițând un flux optim de aer.
Carcasa căștii este încă realizată cu țesătura excelentă din fibră de sticlă, aramidă și fibre organice de la Shoei. Are o rezistență și o elasticitate superbe și a trecut atât certificarea SNELL M2020, cât și testele de certificare ECE 22.05.
AGV K6
AGV K6 a fost introdus la începutul anului 2020, dar rămâne una dintre cele mai bune căști pe care le-a produs marca italiană. Cocoțat în vârful căștilor din seria „K” de la AGV, K6 cântărește doar 1.220 de grame, ceea ce o face una dintre cele mai ușoare căști de șosea din lume.
AGV K6 a fost introdus la începutul anului 2020, dar rămâne una dintre cele mai bune căști pe care le-a produs marca italiană. Cocoțat în vârful căștilor din seria „K” de la AGV, K6 cântărește doar 1.220 de grame, ceea ce o face una dintre cele mai ușoare căști de șosea din lume.
Carcasa sa este realizata din fibre de carbon si aramida, rezultând o casă ușoară care oferă și o protecție excelentă. Cu patru dimensiuni diferite de coajă, în șapte mărimi diferite de potri, veți găsi să vă asigurați că este perfectă pentru capul dvs. AGV K6 dispune de cinci orificii generoase în față care direcționează aerul către un orificiu singular din spate, formând un canal de aer ca o pâlnie în interiorul capacului.
Dacă sunteți în căutarea căști care poate face totul, AGV K6 este cu o siguranță a unei care merită luată în considerare. Marca italiană și-a luat anii de experiență în crearea căștilor și a combinat-o într-un capac sportiv, dar orientat spre turism, care aderă la cele mai stricte norme și certificări de siguranță.
ICON Airflight MIPS Stealth
Uneori, când un călăreț cumpără o cască, este posibil să nu ai finanțare disponibilă pentru a-și permite o cască de peste 500 USD. Acest lucru nu înseamnă, să tuși, că ar trebui să rămână cu o casă substandard sau cu o grijă omite protecție importantă a călăreților. Intră, atunci, ICON Airflight MIPS Stealth, lansat în a doua jumătate a anului 2020.
Cel mai important element al acestui număr este MIPS sau „Multi-Directional Impact Protection System”. Aceasta este o piesă specială în interiorul construcției căștii, între spuma EPS și căptușeală, care permite să absoarbă un impact și să înceapă să se rotească pentru a disipa energie înainte ca să înceapă să se miște cu carcasă. Acopera doar câțiva milimetri, iar timpul dintre rotația cochiliei și a căptușelii este măsurat în milisecunde, dar este suficient pentru a permite creierului să accelereze încet până la viteza cochiliei, în loc să iubească interiorul craniului în timpul unei căderi. .
Cască în sine este realizată din policarbonat turnat prin injecție avansată și este susținută de spumă EPS multi-densitate, multistrat, sistem MIPS și apoi căptușeală confortabilă și groasă. Ventilația se face prin mai multe orificii de admisie supradimensionate și un orificiu masiv pentru bărbie și este epuizată prin mai multe porturi de ieșire. Casca îndeplinește sau depășește standardele DOT, ECE 22.05 și alte standarde mondiale, ca parte a eforturilor ICON pentru „Standardul mondial complet”.
Fly Racing Dirt Formula CC Solid
Nu toți cei care care călăresc o fac pe trotuar. Sunt mulți care preferă să călătorească pe trasee, să se plimbe în mizerie sau chiar să facă aventuri lungi off-road, care necesită mai multă protecție decât ceea ce au nevoie de frații lor de pe stradă. Pentru astfel de piloti, Fly Racing a dezvoltat casca Dirt Formula CC Solid.
CC din nume asociat Carbon Composite, care este o carcasă împletită din fibră de carbon, DuPont Kevlar și fibră de sticlă, creând o carcasă super-puternică, dar elastică, care are și rezistență la penetrare. Acest lucru este extrem de important atunci când călătoriți în zonă în care există ramuri, pietre ascuțite și altele asemenea. Acest lucru este susținut de un nou stil de EPS, cunoscut sub numele de „Conehead EPS”, care folosește literalmente conuri de EPS pe straturile mai interioare pentru a absorbi energia progresivă de impact inițială, încetinind capul înainte de a intra în contact cu EPS. multistrat complet. .
De asemenea, ajută la absorbția energiei de impact, în special căderile și căderile cu viteză mică, aceasta numește Fly Racing „Impact Energy Cells”, fabricat din cauciuc de impact RHEON. Aceste celule căptușesc întregul interior al căștii și sunt special modelate și proiectate pentru a absorbi atât energia liniară, cât și cea de rotație, care altfel nu ar fi absorbită de carcasă sau EPS în timpul unui accident cu viteză redusă.
Dirt Formula CC Solid depășește toate testele de certificare pentru DOT și ECE 22.05
Bell Moto-10 MIPS sferic
Bell Moto-10 înlocuiește excelentul Moto-9 MIPS, care a fost anterior cea mai bună cască de murdărie din această listă. Bell este un brand care nu are nevoie de introducere în spațiul căștilor de murdărie. A fost pionierul căștilor de motociclete pe care le vedem atât de frecvent astăzi. Bell Moto-10 este cea mai avansată cască pe care compania a produs-o vreodată și a fost proiectată cu contribuția concurenților companiilor. Moto-10 folosește o carcasă de carbon 3K, ceea ce îl face extrem de ușor la 1.600 de grame. „Sfericul” din numele căștii provine dintr-o tehnologie care folosește un design cu bilă și priză pentru a redirecționa forțele de impact departe de creier.
Bell susține, de asemenea, că portul pentru ochi de pe Moto-10 este în prezent cel mai mare de pe piață, traducându-se într-un câmp vizual larg și spațiu pentru a găzdui orice ochelari. Alte caracteristici includ o căptușeală confortabilă Virus CoolJade și un sistem de gestionare a transpirației care canalizează transpirația departe de ochelari de protecție.
După cum v-ați aștepta de la casca de murdărie de top de la Bell, Bell-10 Spherical este certificat de DOT, ECE și Snell M2020.
Schuberth C5
Schuberth C5 este cea mai recentă adăugare la portofoliul de căști „C” la companiile germane și înlocuite AGV Sportmodular Carbon care a ocupat anterior acest loc pe listă. Noua cască va fi vândută alături de excelentele modele C4 și C4 Pro care au depășit gama anterioară de căști modulare Schuberth. În timp ce C4 Pro este încă o cască minunată de cumpărat astăzi, am decis să o înlocuim cu noul C5 din această listă. Cea mai notabilă diferență C4 Pro și no5 este că acesta din urmă aderă la norma de siguranță dintre cele mai recente, cum ar fi ECE 22.06.
La fel ca predecesorul său, Schuberth C5 are două dimensiuni de carcasă optimizate pentru stabilitate. Este o cască modulară rezistentă și durabilă, care are o carcasă din fibră de sticlă DFP (Direct Fiber Processing) cu o căptușeală inovatoare din spumă EPS, care este certificată DOT și ECE.
Dispune de un sistem flip-up intuitiv, cu o fereastră de vizualizare extra-largă și ecran pentru față anti-aburire. De asemenea, găzduiește sistemul de interfon proprietar „SC2” al lui Schuberth, care poate fi găsit separat. Casca are difuzoare preinstalate și un microfon, așa că trebuie doar să obțineți sistemul de comunicare a sistemului SC2.
Schuberth C5 este cu 0,08 lbs neglijabil mai greu decât C4 Pro, ceea ce ar putea fi unul dintre motivele pentru care cicliștii decid să nu-și ia unul. Cu toate acestea, dacă puteți tolera greutatea mai mare în schimbul de protecție a duratei, a ingineriei avansate și a tehnologiei de vârf, încercați-o.
HJC RPHA 90S
Când alegeți o cască modulară, vă puteți bucura sincer de a vă asigura o posibilitate de siguranță, cu cel mai puternic mecanism de blocare a barbiei posibil. Există sute de căști care sunt mai puțin costisitoare decât RPHA 90S care ar putea fi listate ca fiind modulare la buget, dar toate au defecte și probleme lor. Acesta este motivul pentru care alegerea noastră bugetară se strecoară sub 500 USD, dar este încă relativ scumpă.
RPHA 90S este cea mai recentă actualizare a RPHA 90, un modular de top de mai mulți ani. HJC, pentru anii 90, a creat un nou material pentru carcasă numită PIM Plus (Premium Integrated Matrix Plus), care este realizat din fibră de carbon împletită cu material hibrid carbon-sticlă. Acest lucru permite o rezistență foarte sigură, elasticitate și rezistență la penetrare.
Interiorul este căptușit cu EPS proiectat 3D și apoi este acoperit cu căptușeală căptușită Multi-Cool de la HJC. Un parasolar integrat vine ca standard, iar parasolarul este identic cu cel folosit la căștile de curse HJC, modelul HJ-29, și este echipat cu o inserție anti-aburire pinlock. RPHA 90S a primit, de asemenea, o evaluare excelentă în propria recenzie a acestuia și este cu siguranță o cască care care ține de cap.
Arai XD-4
Chiar nu pare să conteze cine urcă pe platou pentru a încerca să-l disloce pe Arai de pe treapta superioară a scării ADV și de raliu, XD-4 este aici pentru a rămâne. A fost cea mai bună cască pentru ADV de mai mulți ani, prin mai multe variante, iar cea mai recentă versiune a XD-4 este doar un alt exemplu de evoluție și mișcare mereu într-o direcție pozitivă și mai sigură.
Fabricat din țesătura legendară de fibră de sticlă Arai, XD-4 este ușor și extrem de rezistent la rigorile turneului ADV. Spumă EPS multi-densitate, multistrat, căptușește întregul interior al căștii, inclusiv barbia. Căptușeala interioară și căptușelile sunt personalizabile, cu ajustări ale grosimii peel-away de 5 mm în obraji și tâmple. Pernițele pentru lucrări sunt, de asemenea, proiectate proiectate designul Arai Facial Contour Support (FCS), care sprijină totul, de la maxilar până la oasile occipitale, cu căptușeală groasă și de sus.
Cea mai recentă actualizare include o formă de carcasă ușor reajustată, pentru a direcționa mai bine fluxul de aer în orificiile de ventilație pentru a răci pilotul. Noile evacuare pasive din partea superioară din spate a capului ajutat, de asemenea, să scoată căldura și umezeala printr-un design de evacuare în mai multe trepte, pentru a menține pilotul cât mai mult posibil, chiar și la cele mai calde temperaturi. Cea mai recentă versiune a Arai XD-4 este una dintre puținele căști ADV care a primit certificarea SNELL M2020 și este, de asemenea, una dintre puținele căști aprobate listate pentru Raliul Dakar 2022.
Shoei X-14 Solid
Alegerea celei mai bune căști pentru zilele de cursă, supersporturi și cursele de sporturi de putere a fost o decizie grea. Cu toate acestea, trebuie să-i dam din capul lui Shoei cu această cască X-14 actualizată. Dezvoltat pentru a sărbători parteneriatul pe termen lung al lui Shoei cu legenda curselor Marc Marquez (unul dintre cei mai mari piloti care a aruncat un picior peste o motocicletă MotoGP), X-14 a primit o actualizare atât de necesar. Acest lucru a început cu o nouă variație a materialului învelișului Advanced Integrated Matrix (AIM), cunoscut sub numele de AIM+, care a adăugat fibre organice elastice în țesătură pentru a îmbunătăți ușurința, rigiditatea, flexibilitatea și rezistența.
Acea carcasă are o formă specială pentru a tăia aerul cât mai curat posibil, reducând rezistența generală asupra capului unui călăreț. Spuma EPS multistrat cu densitate dublă acoperă întregul interior, inclusiv o secțiune de barbie întărită. Sistemul interior 3D Max-Dry de la Shoei, proiectat în CAD, de tampoane și căptușeli, permite călărețului să personalizeze unghiul în care se așează casca pe cap, precum și grosimea căptușelii, pentru a asigura o potrivire optimă care nu se va clătina, nu. se va mișca. , sau alunecare în timpul cursei.
Ventilația se face prin ventilația superioară masivă, precum și prin orificiile de ventilație din coroană chiar deasupra vizierei. Este, de asemenea, integrată o ventilație pentru bărbie, care are un sistem special de canalizare în EPS pentru a direcționa aerul în jos pe pernuțe pentru obraji și pentru a evacua partea inferioară din spate a căștii. Evacuările sunt toate poziționate fie direct înainte, fie după cele trei spoilere de pe spatele căștii, ceea ce oferă un plus de stabilitate căștii atunci când virați greu, cu capul în jos lângă clip-on-uri.
Cea mai recentă actualizare Shoei X-14 trece testul de certificare SNELL M2020, precum și obținerea cea mai rară certificare, cea de Omologare FIM , cea mai strictă testare disponibilă în prezent.
Scorpion EXO-R1 – Carbon
În timp ce Scorpion EXO-R1 Air Carbon a fost lansat în America de Nord la jumătatea anului 2021, nu a ajuns pe piața globală decât foarte târziu în 2021, din cauza lipsei de materii prime necesare pentru a face suficient pentru a satisface cererea. Cu toate acestea, fiindle harnice, Scorpion a lansat acum o versiune din fibră de carbon a R1 în Asia și în Oceania.
Păstrând intacte toate caracteristicile excelente ale lui R1 Air obișnuit, carcasa acestei căști este realizată din fibră de carbon TCT-U 3k preimpregnată, tip care este folosit în aripile aeronavelor datorită rigidității, dar capacității de a se îndoi și de a absorbi solicitările. . Aceasta înseamnă că orice impact luat de cască va fi atât dispersat parțial de elasticitate carcasei, cât și transferul forței pe o zonă mai mare a spumei EPS cu densitate multiplă. După cum știe oricine care a trecut de fizică Anului 10, cu cât este mai mare o zonă folosită pentru a dispersa sau forță bruscă, cu atât impactul va afecta mai puțin ceea ce se află în spatele carcasei.
Cea mai mare diferență între versiunea normală R1 Air și cea Carbon este greutatea, la 1.360 de grame (aproape gata de 3 lbs), făcându-i impresia că nici măcar nu purtați sau cască după cinci și ceva minute. Am primit una dintre aceste căști pentru a fi revizuită pe site-ul nostru parte webBikeWorld și a primit cea mai mare evaluare pe care a evaluat-o, Simon, a acordat- o oricărei piese de echipament pe care a testat-o.